انتشار پوستر شخصیت سریال The Last of Us HBO

پدرو پاسکالبازیگر سریال ماندالوریان (ماندالوریان)، نقش جواهر و بلا رمزیبازیگر سریال Game of Thrones در نقش الی در The Last of Us بازی می کند. گابریل لونا مثل تامی، مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمنمثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون همانطور که هنری و کوین وودارد در نقش سام از دیگر بازیگران این اقتباس تلویزیونی هستند.

پوستر The Last of Us HBO

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا زبانیچ آنها قسمت های مختلف سریال The Last Of Us را کارگردانی کردند و فیلمنامه آن را نوشتند. کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن نوشته شده است. این سریال توسط بخش تلویزیونی Sony Pictures، Word Games، Mighty Mint و Naughty Dog Studio تولید شده است. فصل اول این اقتباس تلویزیونی قرار است در 15 ژانویه 2023 پخش شود.

شبکه HBO در خلاصه داستان سریال The Last of Us می نویسد: “داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن می گذرد. ​​یک بازمانده سرسخت به نام جول استخدام می شود تا الی، دختری جوان 14 ساله را از یک جن زده نجات دهد. منطقه قرنطینه آنچه در دره کار ساده ای به نظر می رسد به سرعت به یک سفر احساسی و خشونت آمیز تبدیل می شود و آنها باید از کل ایالات متحده عبور کنند و برای زنده ماندن به یکدیگر تکیه کنند.

HBO پوسترهای جدیدی را برای اقتباس تلویزیونی خود از The Last of Us منتشر کرده است که در آن شخصیت های سریال روز قیامت حضور دارند.

بخوانید  انتشار رایگان بازی Death Stranding در فروشگاه Epic Games

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که HBO پوستر شخصیت سریال لایو اکشن The Last of Us را به اشتراک گذاشته است. چند پوستر از برنامه موردانتظار روز قیامت منتشر شده است که شخصیت های مارلین، تامی، تس، هنری، فرانک، بیل، سارا، رایلی و سام. این پوسترها برای اولین بار شخصیت فرانک را نشان می دهند که قبلاً هرگز دیده نشده بود.