رده بندی سنی Final Fantasy 16 در برزیل

Sistema de Classificação Indicativa Brasileiro، هیئت رده‌بندی بازی در برزیل، اخیراً به Final Fantasy 16 رده‌بندی سنی داده است. این سوال از این منظر حائز اهمیت است که رده بندی سنی آثار معمولا نزدیک به زمان اکران آنها انجام می شود که نشان می دهد نه تنها احتمالا زمان زیادی تا انتشار Final Fantasy 16 باقی نمانده است، بلکه به زودی جزئیات مربوط به تاریخ دقیق انتشار این بازی نقش آفرینی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

همانطور که قبلاً تأیید شده بود، Final Fantasy 16 اولین بازی مهم Final Fantasy است که دارای رتبه M یا مناسب برای سنین بالای 17 سال است. هیروشی تاکایکارگردان بازی اخیرا گفته است که 95 درصد از مراحل ساخت بازی Final Fantasy 16 به پایان رسیده است و تیم سازنده در حال حاضر روی رفع اشکالات و بهبود تجربه تمرکز کرده است. هیروشی تاکای تایید کرده است که تاریخ انتشار بازی باید به زودی اعلام شود.

اوایل سال جاری، اسکوئر انیکس تایید کرد که بازی Final Fantasy 16 در تابستان 2023 برای PS5 منتشر خواهد شد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که رویدادهای اخیر به احتمال زیاد حاکی از اعلام تاریخ دقیق انتشار این اسکوئر انیکس RPG در آینده ای نه چندان دور است.

رده بندی سنی Final Fantasy 16 Square Enix برزیل احتمالاً به اعلام تاریخ انتشار قریب الوقوع آن اشاره دارد.

شایعات همچنین حاکی از آن است که Final Fantasy 16 با یک تریلر در ماه دسامبر معرفی خواهد شد و برخی حدس می‌زنند که در رویداد آتی The Game Awards رخ دهد. این بازی برای پلی استیشن 5 در حال ساخت است و حداقل تا 6 ماه پس از انتشار در انحصار این کنسول خواهد بود. نائوکی یوشیداسازنده سری قبلاً گفته بود که Square Enix قصد دارد یک نسخه ی نمایشی از بازی را کمی قبل از انتشار در دسترس قرار دهد.

بخوانید  فاش شدن نام سریال اسپین آف The Walking Dead با محوریت ریک و میشون در تریلر جدید