انتخاب اسکارلت جوهانسون برای ایفای نقش اصلی سریال Just Cause

اقتباس تلویزیونی Just Cause برای Amazon Prime Video ساخته خواهد شد و اسکارلت جوهانسون برای اولین بار در نقش اصلی سریال بازی خواهد کرد. اسکارلت جوهانسون، جاناتان لی و کینان فلین از این تصاویر آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال فعالیت می کنند زارا دوفی بر این پروژه نظارت خواهد کرد. بخش تلویزیونی برادران وارنر. همچنین در ساخت سریال کوتاه Just Cause مشارکت خواهد داشت.

اسکارلت جوهانسون نقش کوارتت مدیسون را در اقتباس تلویزیونی Amazon Prime Video از Just Cause بازی خواهد کرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم اسکارلت جوهانسوناین بازیگر نامزد اسکار برای بازی در سریال Just Cause آمازون قرارداد امضا کرده است. این اقتباس تلویزیونی بر اساس رمانی به همین نام نوشته شده در سال 1992 توسط جان کاتزنباخ نوشتن. جالب اینجاست که اسکارلت جوهانسون در اقتباس سینمایی این رمان در سال 1995 نقش داشته است. شان کانری بازی کرد

اتاق کریستی، خالق و فیلمنامه نویس سریال I Am Not Okay with This، نگارش فیلمنامه و تولید سریال Just Cause را بر عهده خواهد داشت. در این مجموعه کوتاه درام، اسکارلت جوهانسون در نقش یک خبرنگار فلوریدا به نام کوارتت مدیسون، که برای پوشش آخرین روزهای یک زندانی محکوم به اعدام فرستاده می شود، بازی می کند. اساساً این شخصیت در رمان یک نویسنده مرد است.

اسکارلت جوهانسون با ایفای نقش ناتاشا رومانوف با نام مستعار بیوه سیاه در فیلم‌های بودجه کلان دنیای سینمایی مارول به شهرت جهانی رسید. از دیگر آثار قابل توجه این بازیگر آمریکایی می توان به Lost in Translation، The Perfect Score، Don Jon، Under the Skin، Her اشاره کرد. ، فیلم آشپز، فیلم لوسی و فیلم شب خشن.

بخوانید  Wonder Woman 3 به تجسم فعلی پیش نمی رود - گزارش
تحریریه مجله بازی یک گیمر