توضیح تاریخ انتشار جدید تاد هاوارد The Elder Scrolls 6

چهار سال پیش در سال 2018، بازی The Elder Scrolls 6 برای اولین بار با انتشار یک تیزر رسما معرفی شد. از آن زمان تاکنون، تنها یک سری جزئیات توسط هاوارد و بتسدا در مورد این بازی منتشر شده است و ما شاهد اطلاعات بیشتر یا نمایشی عالی از این کار نبودیم. اوایل امسال، بتسدا گفت که نسخه ششم Elder Scrolls هنوز در مرحله پیش تولید است. این شرکت اعلام کرد که پس از انتشار The Elder Scrolls 6، قصد دارد بازی Fallout 5 را نیز منتشر کند.

در همین راستا ابتدای هفته تاد هاوارد، کارگردان و تهیه کننده اجرایی که در استودیو Bethesda کار می کند در طی مصاحبه ای درباره زمان انتشار The Elder Scrolls 6 صحبت کرد. او در این رابطه اظهار داشت که ای کاش زمان انتشار بازی زودتر می بود و همچنین همیشه امیدوار بود که توسعه بازی ها زمان کمتری را ببرد اما این اتفاق نیفتاد.

صحبت های هوارد نشان می دهد که او همچنین از فاصله زمانی طولانی بین انتشار بازی های بزرگ بتسدا راضی نیست. همچنین از این بحث ها می توان فهمید که بتسدا برنامه بلندمدتی برای انتشار بازی های خود ندارد.

پس از عرضه The Elder Scrolls V: Skyrim در سال 2011، شاهد تمجیدهای زیادی از این بازی از سوی گیمرها و منتقدان بودیم. Skyrim به قدری محبوب است که گیمرها در سراسر جهان همیشه مشغول این بازی هستند.اما از زمان انتشار پنجمین نسخه از سری بازی های اصلی Elder Scrolls بیش از 11 سال از آن زمان می گذرد و بسیاری از طرفداران منتظر نسخه جدید Elder Scrolls هستند.

بخوانید  در سراسر دنیای عنکبوتی، فروش انیمیشن از نیم میلیارد دلار فراتر رفت

به تازگی تاد هاوارد در طی مصاحبه ای درباره زمان انتشار The Elder Scrolls 6 صحبت کرد

او همچنین در مورد زمان طولانی توسعه بازی های Bethesda صحبت کرد. زیرا پس از انتشار Skyrim در سال 2011، حدود چهار سال طول کشید تا بازی بزرگ بعدی این شرکت با عنوان Fallout 4 منتشر شد. سپس Fallout 76 حدود سه سال بعد در سال 2018 منتشر شد. اکنون انتظار می رود که Starfield بازی بزرگ بعدی این شرکت در سال 2023 باشد که برای دارندگان Xbox Series X، Xbox Series S و PC در دسترس است. هاوارد ادامه داد که تمدید روند توسعه بازی هرگز بخشی از برنامه او نبوده است.