یک بازی موبایل دیگر توسط Bethesda بسازید

پناهگاه سقوط

متأسفانه هاوارد جزئیات بیشتری در مورد ژانر، تاریخ انتشار و الهام گرفتن این بازی جدید ارائه نکرد، اما توضیح داد که این اثر جدید به جای اینکه یک بازی در زمان کوتاهی به پایان برسد، در نظر گرفته شده است تا یک تجربه عمیق تر باشد. “ما با بازی‌هایمان، به‌ویژه Fallout Shelter، متوجه شده‌ایم که مردم یک یا دو ساعت می‌نشینند تا بازی را تجربه کنند. آنها فقط می‌نشینند و بازی می‌کنند. بسیاری از مردم ساعت‌ها در روز آن را بازی می‌کنند.”

به نظر می رسد Bethesda در حال حاضر روی یک بازی موبایل جدید کار می کند. با این حال هنوز مشخص نشده است که این بازی بر اساس کدام یک از فرنچایزهای معروف این توسعه دهنده خواهد بود. اخیرا تاد هاوارد، تهیه کننده اجرایی و کارگردان بازی Starfield در Bethesda در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که این شرکت یک بازی موبایل جدید در دست توسعه دارد. هاوارد در مورد تفاوت بین مفهوم سازی یک بازی کنسولی و یک بازی موبایل توضیح داد: “خب، ما کارهایی انجام داده ایم و یک بازی موبایل جدید داریم که روی آن کار می کنیم.” هنوز معرفیش نکردیم عاشقشم.”

به گفته تاد هاوارد، Bethesda در آینده یک بازی موبایل دیگر عرضه خواهد کرد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

Fallout Shelter در سال 2015 به عنوان یک بازی شبیه سازی ساخت و ساز و مدیریت منتشر شد که در آن بازیکنان یک پناهگاه را در اختیار گرفته و به مرور زمان آن را گسترش می دهند. با این حال، Bethesda از آن زمان تاکنون بازی موبایل دیگری منتشر نکرده است.

بخوانید  تفاوت ساندبار و سینمای خانگی و مزایا و معایب آنها

احتمالا مدتی طول می کشد تا اطلاعات بیشتری در مورد این بازی موبایل جدید بشنویم. زیرا Bethesda هنوز به طور رسمی آن را تایید و ارائه نکرده است. بازی Fallout Shelter تقریباً همزمان با عرضه Fallout 4 بر روی موبایل منتشر شد. بنابراین اگر بازی موبایل جدید Bethesda نقش آفرینی و فضاپیما برای Starfield مناسب باشد، ممکن است در همان زمان در سال آینده منتشر شود.