اشاره تاد هاوارد به تأثیر مثبت انحصار استارفیلد در روند توسعه

در سال 2021، مایکروسافت با خرید گروه رسانه ای Zenimax، Bethesda را خریداری کرد. اکنون، Bethesda اولین بازی کاملاً انحصاری Redfall و Starfield Xbox را در سال 2023 منتشر خواهد کرد. این واقعیت که Starfield بر روی پلتفرم پلی استیشن منتشر نخواهد شد، با توجه به موفقیت Bethesda با انتشار فرنچایز The Elder Scrolls و Fallout، برای برخی تعجب آور است. در طول سال ها در کنسول های سونی. اما به نظر می رسد کارگردان بازی استارفیلد این نظر را ندارد. به گفته کارگردان تاد هاوارد، نه تنها Starfield انحصاری Xbox غیرعادی نیست، بلکه برای توسعه بازی نیز مفید بوده است.

به گفته تاد هاوارد، انحصاری استارفیلد برای ایکس باکس مزایای زیادی در روند توسعه داشت.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

Bethesda هنوز تاریخ دقیق انتشار Starfield را اعلام نکرده است، اما قصد دارد آن را در سال 2023 منتشر کند.

هاوارد ادامه داد که این واقعیت که Bethesda می تواند به جای تمرکز بر پلتفرم های متعدد، بر روی Xbox و PC تمرکز کند، یک مزیت خوب برای روند توسعه Starfield است. در همین حال، مهندسان سایر تیم های ایکس باکس نیز به توسعه RPG کاملاً جدید Bethesda کمک کردند. هاوارد افزود: از نظر توسعه، من توانایی تمرکز را دوست دارم. از دیدگاه من، کمک گرفتن از مهندسان برتر ایکس‌باکس برای اینکه این بازی در سیستم‌های جدید عالی به نظر برسد، عالی است.»

هاوارد توضیح داد: «استارفیلد انحصاری رایانه های شخصی و ایکس باکس است. توجه داشته باشید که این ویژه منحصر به فرد [ایکس باکس] نه، اگرچه ما انحصاری های پلی استیشن را ساخته ایم. ما ابتدا به طور سنتی روی پلتفرم رایانه شخصی توسعه‌دهندگان بودیم، سپس به ایکس‌باکس رفتیم، که پلتفرم اصلی ما شد. Morrowind در اصل یک انحصاری Xbox بود و Oblivion برای مدت طولانی انحصاری Xbox بود. پلتفرم مقصد اصلی برای بیشتر کارهای ما Xbox است. بنابراین وقتی بازی می‌سازیم و می‌گوییم روی پلتفرم Xbox تمرکز کرده‌ایم، برای ما غیرعادی نیست.

بخوانید  طول فیلم مادام وب مشخص شد طولانی ترین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی

یکی از شخصیت های بازی Starfield در یک سفینه فضایی

هوارد اخیراً در پادکست Lex Fridman درباره تبدیل شدن Starfield به یک انحصاری PC و Xbox صحبت کرد. وی با اشاره به همکاری طولانی و قدیمی با مایکروسافت در نسخه های قدیمی تر اسکرول ها مانند Morrowind و Oblivion، گفت: تمرکز بر ایکس باکس در زمان توسعه بازی ها همیشه یکی از رویکردهای داخلی Bethesda بوده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر