اعلام تاریخ انتشار The Dark Pictures: Switchback VR برای PSVR2

در The Dark Pictures: Switchback VR، بازیکنان به مکان‌های انتخابی از فصل اول گلچین تصاویر تاریک، مانند کشتی ارواح از Man of Medan و هتل نمایشگاه جهانی از The Devil In Me وارد می‌شوند. این بازی برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. روز انتشار به قیمت 39.99 دلار.

اگر The Dark Pictures: Switchback VR را از فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کنید، بسته Inferno را دریافت خواهید کرد که شامل تفنگ دستی شیطان، یک نسخه ویژه Golden Gun، یک ارابه ویژه جمجمه و استخوان و یک عروسک کلکسیونی است. Dark Pictures: VR Switchback در 22 فوریه 2023 (3 مارس 1401) برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 منتشر خواهد شد.

سونی تایید کرده است که The Dark Pictures: Switchback VR shooter یکی از عناوینی است که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 عرضه می شود.

در میان جدیدترین اخبار بازی، می دانیم که بازی The Dark Pictures: Switchback VR متعلق به استودیوی Supremsive Games در زمان عرضه هدست پلی استیشن VR2 به عنوان یکی از آثار به نمایش درآمده است. این بازی مانند جانشین معنوی هدست PSVR Until Dawn: Rush of Blood است که بر اساس بازی ترسناک اسلشیر Until Dawn ساخته شده بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ برگزاری و جزئیات نمایشگاه E3 2023