پاسخ امروز وردل (#530) – 1 دسامبر 2022

چه کسی هر چند وقت یک بار از یک اقدام کوچک وردل در پنجشنبه قدردانی نمی کند؟ اولین روز دسامبر است و فصل جشن می تواند به طور رسمی آغاز شود. متأسفانه خدایان وردل کار را برای بازیکنان در این ماه آسان نکردند. پاسخ امروز بسیار دشوار است، زیرا دارای یک کلمه غیر معمول و املای دشوار است.

اگر این سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل Wordle به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل به وردل 1 دسامبر “Eject” است. هر کلمه ای که با یک مصوت شروع شود دشوار است، اما “j” اضافه شده آن را به یکی از دشوارترین کلمات در حافظه اخیر تبدیل می کند. امیدوارم که هر بازیکنی بتواند وردل را به درستی دریافت کند و به خط خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، احتمالاً به دنبال سرنخ هایی هستید. خوشبختانه، ما این را در ادامه این راهنما ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را به بازیکنانی خواهیم داد که می‌خواهند بدون آسیب از امروز خارج شوند.

پاسخ امروز وردل – 1 دسامبر 2022

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

ما با نکاتی شروع می کنیم که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • نکته 1: این کلمه به عنوان پرتاب کردن چیزی یا شخصی به زور تعریف می شود. در ورزش، بازیکنان اغلب در صورتی که تخلفات زیادی مرتکب شده باشند، مشمول آن می شوند.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است، اما آنها یک مصوت هستند. این کلمه در جایی “j” دارد.
بخوانید  تاریخ اکران فیلم ترسناک جدید جردن پیل کارگردان فیلم Nope and Get Out اعلام شد