راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ

سیستم عامل Chrome برای وب ساخته شده است و برای اجرا بر روی سخت افزار Chromebook طراحی شده است. کروم‌بوک‌ها از فروشگاه Google Play استفاده می‌کنند، به این معنی که می‌توانند میلیون‌ها برنامه از جمله بازی‌ها، ایجاد سند و برنامه‌های ویرایش عکس را اجرا کنند. Google با سازندگان محبوب همکاری نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل کند که هر Chromebook دارای امنیت داخلی است، راه‌اندازی می‌شود و سریع کار می‌کند، و با به‌روزرسانی‌های خودکار، استفاده از آن آسان است.

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل GS76 Stealth

از نظر ما گزینه دوم در این رنج منطقی‌تر به نظر می‌رسد اما در هر صورت کاربران می‌توانند به مدل Legion 5 لنوو نیز بهترین لپ تاپ ها از نظر باتری فکر کنند. توی این بازه قیمتی می‌تونید به لپ تاپ هایی مثل Asus M515da و Lenovo ThinkBook 2 فکر کنید. 2 لپ تاپ معرفی شده به علاوه مشخصات مناسب از قیمت خوبی هم برخوردارند. اگر که بخواهم آن را به جایی حمل کنم خودش به تنهایی 2.4 کیلوگرم است. این لپ تاپ با پردازنده AMD قدرتمند خود و SSD پرسرعتی که دارد خلاقیت و سرعت شما در برنامه نویسی را افزایش می‌دهد و دیگر نیاز نیست برای انجام هر Run کردن برنامه مدت زمان طولانی منتظر بمانید. کیبورد جز سخت افزاری جداناپذیر که مهمترین شاخصه آن برای برنامه نویسی امکان راحت جابه جایی انگشتان در حین کد نویسی است.

  • گفتنی است، در انواع بهترین لپ تاپ ایسوس از هر دو برند مطرح استفاده شده است.
  • در این محدوده قیمتلپ تاپ 15 اینچی اینتل مدل Intel NUC X15 C71FBG – AB نیز محصول هم‌رده‌ای است که در صورت عدم موجودی این لپ تاپ می‌تواند گزینه دیگری برای کاربران باشد.
  • البته در مورد مدل‌های مخصوص گیمینگ همانطور که اشاره شد در مطلب دیگری شاهد آنها خواهیم بود.
  • در نظر داشته باشید که این لپ‌تاپ‌ها بیش‌تر برای اجرای بازی‌های قدیمی مناسبند.
بخوانید  خرید جم کلش اف کلنز ارزان clash of clans ⭐ ایران موجو | 1gamer

در کنار تمام این مشخصات، طراحی یکدست و زیبای این لپ تاپ نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن باشد. باتری مناسب این محصول نیز قادر است به راحتی تا 4 ساعت بدون نیاز به برق کاربران را همراهی کند. در نظر داشته باشید در یک ماه گذشته قیمت اکثر لپ تاپ‌های پیشنهادی در بازار ایران مقداری افزایش یافته است. این هیولای گیمینگ یعنی لپتاپ گیمینگ ایسوس مدل Strix Scar 15 دارای گرافیک RTX 3080 بوده و پردازنده فوق عالی Ryzen HX را دارد. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ لنوو لیجن ۵ می‌توان به ۸ گیگابایت رم DDR همراه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD اشاره کرد. کارت گرافیک این لپ‌تاپ از نوع GTX 1650 Ti بوده و پردازنده سری رایزن ۵ مدل ۴۶۰۰H را دارد.

نحوه برگرداندن پیام های حذف شده در گوشی های اندروید

باتری دستگاه سه سلولی و از جنس لیتیوم یونی بوده که توان لپ تاپ را در شرایط معمولی و برای انجام کار های روزمره به خوبی تأمین کرده و در حدود 4 ساعت دستگاه می تواند روشن باشد. این مدل را شاید بتوانیم بهترین لپ تاپ ایسوس تا 10 میلیون تومان بدانیم و مشخصات این محصول باعث می‌شود تا ارزش خرید آن افزایش پیدا کند. این یک نقطه قوت است که لپ تاپ ایسوس تا 10 میلیون خریداری کنیم که از پنلی FHD استفاده کند. این لپ‌تاپ لنوو ۴ گیگابایت رم دارد که البته می‌توانید میزان رم آن را ارتقا دهید.

لپ تاپ Acer Aspire 3 A315

برای خرید و مقایسه لپ تاپ‌های مخصوص طراحی به بخش فروشگاه اینترنتی آداک مراجعه نمائید. آخرین پیشنهاد برای لپ تاپ‌های امور گرافیکی لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix SCAR 17 G733ZW-AA می‌باشد. این لپ تاپ با نمایشگر 17 اینچی از نوع WV و 360 هرتزی تجربه عالی‌ای به شما خواهد داد.

بخوانید  دانلود کلش آف کلنز Clash of Clans بازی استراتژی محبوب اندروید | 1gamer

نمایشگر لپ تاپ یکی از قطعاتی است که بیشترین تأثیر را در تجربه‌ی کاربری دارد. بنابراین، مهم است که بسته به نیاز خود اندازه و نوع پنل نمایشگر لپ تاپ خود را مشخص کنید. یکی از شاخصه‌هایی که در لپ تاپ اداری حائز اهمیت است، برخورداری از کیبورد یا صفحه کلید مناسب است. از آن‌جایی که تایپ کردن یا امور حسابداری از جمله استفاده‌های لپ‌تاپ اداری است، وجود کیبورد استاندارد دارای صفحه کلید عددی (نام پد) از ضروریات لپ تاپ های اداری به حساب می‌آید. انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است و به همین دلیل به راحتی می‌تواند تمام نیازهای کاربر را بر طرف کند. مایکروسافت یکی دیگر از نامهای آمریکایی لیست ما است که صاحب مشهورترین سیستم‌عامل (ویندوز) هم محسوب می‌شود.

دستگاه‌هایی که برای گیم‌های جدید آماده بوده و از قدرت سخت افزاری ایده‌آلی بهره‌مند هستند. البته که این تنوع بالا در مدل‌ها، برند سازنده و مشخصات سخت افزاری کار را برای خریداران سخت‌تر خواهد کرد. به خصوص برای مواقعی که مشتری قصد دارد برای استفاده طولانی مبلغ قابل توجهی بپردازد و باید دستگاه مناسبی انتخاب کند.

راهنمای خرید لپ تاپ اداری و خانگی با بودجه‌ های مختلف سخت افزار مگ