دانلود کلش آف کلنز Clash of Clans بازی استراتژی محبوب اندروید | 1gamer

در زمان باز شدن قفل ساختمان‌ساز در سطح 4 تاون هال مجله خبری یک گیمر کلش آف کلنز، یک معدن جواهر وجود دارد که شروع به خراب شدن می‌کند ، اما امکان تعمیر آن در سطح سوم Builder Base وجود دارد. البته فقط تا 4.8 جواهر در روز تولید می‌کند ، اما این به مرور زمان افزایش می‌یابد. بی شک خرید جم کلش اف کلنز مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد. این پروسه به شما کمک می کند تا سرعت انجام فعالیت های مختلف و قدرت را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. اگر بخواهیم مزایای استفاده از جم را به صورت خلاصه شرح دهیم، باید بگوییم که شما می توانید تک تک اجزای روستای خود را تحت تاثیر قرار دهید.

  • سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.
  • در زمان باز شدن قفل ساختمان‌ساز در سطح 4 تاون هال بازی کلش آف کلنز، یک معدن جواهر وجود دارد که شروع به خراب شدن می‌کند ، اما امکان تعمیر آن در سطح سوم Builder Base وجود دارد.
  • یکی از ارکان اصلی بازی که از ابتدا با آن سروکار داریم ساختمان‌های بازی است.
  • همانطور که گفته شد، جم‌ کلش اف کلنز یکی از ارزهای رایج در این بازی هستند و از آن‌ها می‌توانید برای ساخت برخی از مهم‌ترین ساختمان‌های بازی استفاده کنید.
  • پیش از ساختن یک بیس قوی، در موتورهای جستجو عبارت best base for town hall “x” را سرچ کنید.

از سایت های معتبری که به فروش جم کلش مشغول است، سایت آسان جم است. آسان جمدر تلاش است با فراهم کردن محیط امن امکان خرید ارزان جم کلش را برای بازیکنان بوجود بیاورد. در واقع شما میتوانید با خرید جم کلش آف کلنز از سایت آسان جم کیفیت بازی خود را ارتقاء دهید و در میان مدعیان رقابت باشید. برای خرید ارزان جم کلش آف کلنز از طریق همین صفحه بر روی بسته مورد نظر کلیک کنید و با تکمیل کردن اطلاعات خود سفارش تان را ثبت کنید. با خرید جم کلش آف کلنز شما میتوانید تولید منابع اصلی خود را تسریع بخشیده و دهکده خود را تقویت کنید؛ این کار باعث میشود امکان شکست در مقابل مهاجمین کمتر شود.

بخوانید  ویدیو: 31 دقیقه از گیم‌پلی Warzone 2 را تماشا کنید گیمفا | 1gamer

محدوده قیمت

برای جنگ‌های کلانی (کلن وار) تیم‌سازی کنید و با بازیکنانی از سراسر جهان رقابت کنید. ● پوسته ها و مناظر قهرمان منحصر به فرد را برای سفارشی کردن دهکده خود جمع آوری کنید. ● با بهترین بازیکنان از سراسر جهان رقابت کنید و در لیگ Legend به صدر جدول امتیازات صعود کنید. ● اتحاد ایجاد کنید، با قبیله خود در بازی‌های قبیله همکاری کنید تا آیتم‌های جادویی ارزشمند به دست آورید. رم 512 مگابایتی می‌تواند برای این بازی کافی باشد ولی بازیکنان می‌توانند از رم بهتر و بیشتری هم بهره ببرند. از نظر فضا همچنین بازی به فضای کمی نیاز دارد و حافظه 1 گیگا بایتی می‌تواند کافی باشد.

بسته جم 28000 تایی

پس از دانلود کلش اف کلنز و چند ساعت بازی کردن، احتمالا بخواهید سراغ آپگرید کردن ساختمان‌ها، دیوارها و نیروها بروید. آپگرید کردن نیروها و ساختمان‌ها به شدت حیاتی است و اگر بی‌خیال این مورد شوید، به هیچ وجه نمی‌توانید در clash موفق شوید. گیمرهای عزیز می‌توانند با تکیه بر فروشگاه ایران موجو، بهترین تجربه بازی را برای خود رقم بزنند.

جم کلش اف کلنز محصولی خاص، مهم و کاربردی به حساب می آید که برای ارتقا روستا مورد استفاده قرار می گیرد. جدا از سه واحد اصلی پولی درون بازی یعنی گلد، اکسیر و دارک اکسیر، شرکت سوپرسل واحدی را برای کسب درآمد خود در این بازی قرار داده است. جم به صورت کلی به شما اجازه می دهد تا قابلیت های زیادی را به روستای خود اضافه کنید. برخلاف یک سری از بازی های موجود در بازار های بین المللی که کاربران در آن نیازی به خرید جم ندارند، در کلش اف کلنز شما باید جم تهیه کنید.

بخوانید  اکانت های ویژه ~ خرید کالاف دیوتی موبایل | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر