النور کاپولا کارگردان برنده جایزه امی درگذشت

النور کاپولا، همسر فرانسیس فورد کاپولا و کارگردان مستند «قلب های تاریکی: آخرالزمان یک فیلمساز» در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون. النور کاپولاکارگردان مستند برنده جایزه امی قلب های تاریکی: آخرالزمان یک فیلمساز در 12 آوریل در سن 87 سالگی درگذشت. خانواده کاپولا تایید کردند که او در خانه اش در رادرفورد کالیفرنیا درگذشت. فرانسیس فورد کاپولا و النور کاپولاپدران صوفیه و رومانیایی کاپولا یک بچه دیگر به نام وجود دارد جیانکارلو او در سال 1986 در سن 22 سالگی درگذشت.

فرانسیس فورد کاپولا و النور کاپولا

این زوج هنری اولین بار در حین فیلمبرداری Dementia 13 با هم آشنا شدند. فرانسیس فورد کاپولا مسئولیت نویسندگی و کارگردانی فیلم را بر عهده داشت و النور به عنوان دستیار کارگردان هنری خدمت کرد.

در سال 1976، النور کاپولا از تجربیات و مشاهدات مهم خود در طول تولید آخرالزمان اکنون، از مجموعه اثر ماندگار کارگردان، پدرخوانده، نوشت. در سال 1979، النور کاپولا خاطراتی را بر اساس نوشته‌های خود منتشر کرد که در سال 1991 در مستند قلب‌های تاریکی استفاده شد. این مستند که درباره مشکلات و چالش‌های ساخت آخرالزمان است، در آن سال برنده جایزه امی بهترین مستند بلند شد.

اگرچه النور کاپولا بیشتر به عنوان کارگردان و فیلمبردار فیلم های مستند شناخته می شود، اما در سال 2016 در اولین تلاش خود برای کارگردانی یک فیلم سینمایی سکان هدایت پاریس می تواند صبر کند. آخرین کار هنری او در سال 2020 و تولید فیلم عشق است عشق است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازی استاد نبرد; کلون رایگان و کوچک Call of Duty