نینتندو یک مدیر سابق پلی استیشن را استخدام کرده است

نینتندو یک مدیر مجرب را برای پشتیبانی از تیم مدیریت شخص ثالث منصوب کرده است.

دوره ژئویک مدیر باتجربه صنعت بازی های ویدیویی در حساب توییتر خود اعلام کرد که به نینتندو پیوسته تا در تیم مدیریت دارایی شخص ثالث AAA این شرکت کار کند. عنوان شغلی دقیق مدیرعامل هنوز مشخص نیست، اما او در بیانیه خود اشاره کرد که به تیم های بزرگ شخص ثالث کمک می کند تا بازی های شگفت انگیز خود را به کنسول های نینتندو ارائه دهند.

اگرچه کنسول نینتندو سوییچ از پشتیبانی شخص ثالث بهتری نسبت به سایر پلتفرم‌های نینتندو برخوردار است، این مشکل اغلب به عنوان پاشنه آشیل نینتندو شناخته می‌شود. با توجه به اینکه کنسول جدید نینتندو قرار است در سه ماهه اول سال 2025 عرضه شود، پیوستن کورسی به تیم شخص ثالث این شرکت می تواند طرفداران را نسبت به تجربیات آینده خوش بین کند. به خصوص که گزارش ها نشان می دهد که نسل بعدی کنسول نینتندو از سخت افزار قدرتمندتری استفاده خواهد کرد.

گزارش ها حاکی از آن است که در حال حاضر چندین بازی برای جانشین نینتندو سوییچ در حال توسعه هستند، از جمله Persona 6، Persona 3 Reload، Mephor: ReFantazio، Crazy Taxi، Jet Set Radio، Monster Hunter Wilds و Far Cry 7.

قبل از پیوستن به نینتندو، کورسی در استودیوی Iron Galaxy به عنوان مدیر بازاریابی و تجارت کار می کرد و قبلاً بخش انتشارات و توسعه تجارت Illfonic را اداره می کرد. او همچنین بیش از 6 سال در پلی استیشن کار کرد و بیشتر آن را به عنوان مدیر روابط شخص ثالث گذراند. کورسی نقش مهمی در بومی سازی و انتشار بازی های Yakuza و Persona در غرب داشت.

بخوانید  آخرین پچ Diablo 4 یافتن سطح مخفی گاو را دشوارتر کرده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر