آخرین پچ Diablo 4 یافتن سطح مخفی گاو را دشوارتر کرده است



به لطف آخرین پچ، بازیکنان در جستجوی خود برای یافتن سطح گاو مخفی در Diablo 4 با مانع دیگری روبرو هستند.

با تشکر از PC Gamerما می دانیم که 1.0.3 این وصله تلاشی به نام «خدایان گاو» را حذف کرد، جایی که بازیکنان باید مجموعه‌ای از آیتم‌ها را تغییر می‌دادند که به آنها امکان دسترسی به یک اتاق مخفی را می‌داد. این به عنوان یک قطعه پازل حیاتی برای گروهی به نام Not Finding A Cow Level Discord دیده می شد. همانطور که از نام آن پیداست، این یک سرور Discord است که برای کشف واقعی بودن سطح گاو اختصاص داده شده است.

در حال پخش: بررسی ویدیویی Diablo 4

از زمانی که این کوئست حذف شد، تعداد زیادی از Discord شروع به جستجوی بازی‌های قدیمی Diablo و حتی World of Warcraft کرده‌اند تا ببینند آیا سرنخ‌هایی در داستان بازی وجود دارد یا خیر.

برای کسانی که نمی دانند، سطح گاو به یک جوک در حال اجرا در جامعه دیابلو تبدیل شده است. از زمان Diablo 2، یک سطح مخفی به نام “سطح گاو مخفی” وجود دارد و در آن بازیکنان باید با گاو جهنمی مبارزه کنند. قبل از راه اندازی Diablo 4، تیم توسعه گفته بود که هیچ سطح گاوی مخفی در هنگام راه اندازی وجود نخواهد داشت، و این امکان را برای یافتن آن در جایی در جاده باقی می گذارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Diablo 4، داستان ما را بررسی کنید که چگونه آخرین به‌روزرسانی پاداش‌های پایان بازی XP را افزایش می‌دهد و اینکه چگونه یک آیتم آنقدر نادر بود که بلیزارد مجبور شد واقعی بودن آن را تأیید کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر