آیا بازیگر میلیونر Slumdog در فیلم جدید دنیای ژوراسیک بازی خواهد کرد؟

دو پاتل، ستاره میلیونر زاغه نشین در حال مذاکره با یونیورسال برای بازی در فیلم جدید دنیای ژوراسیک است.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون. دنیل ریکمناین خودی معروف فیلم در گزارشی جدید مدعی شد دو گلبرگکه در فیلم شوالیه سبز بازی کرد، در حال مذاکره با یونیورسال برای پیوستن است اسکارلت جوهانسون در فیلم جدید دنیای ژوراسیک به کارگردانی گرت ادواردز او هست. دو پاتل اخیرا با بازی و کارگردانی در فیلم مرد میمونی موفق شد توجهات زیادی را به خود جلب کند. اثری که با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان مواجه شد.

ماه گذشته هالیوود ریپورتر در این مورد گزارش داد اسکارلت جوهانسون او مذاکراتی را با یونیورسال برای حضور در قسمت بعدی دنیای ژوراسیک آغاز کرده و نقش اصلی این فیلم علمی تخیلی را بازی خواهد کرد. گرت ادواردز، کارگردان هیولاها، گودزیلا، روگ وان: داستان جنگ ستارگان و خالق، کارگردانی فیلم جدید دنیای ژوراسیک را بر عهده دارد.

غرش تی رکس در فیلم دنیای ژوراسیک

دیوید کاپاو فیلمنامه قسمت جدید دنیای ژوراسیک را نوشته است. کاپ فیلمنامه‌های پارک ژوراسیک و پارک ژوراسیک: دنیای گمشده را نوشته که هر دو توسط آنها نوشته شده‌اند. استیون اسپیلبرگ این فیلم توسط اسپیلبرگ کارگردانی شد که دو دنباله اول پارک ژوراسیک را کارگردانی کرد و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم جدید دنیای ژوراسیک Amblin Entertainment نیز فعالیت می کند.

گفته می شود یونیورسال به دنبال تکمیل سریعتر تیم سازنده و انتخاب بازیگران است تا مراحل تولید و فیلمبرداری در اوت سال جاری (مرداد – شهریور 1403 ه.ق) آغاز شود. فیلم جدید دنیای ژوراسیک قرار است در 11 جولای 1404 (2 ژوئیه 2025) اکران شود.

بخوانید  دنباله دار یک بار در زندگی E3 که هیچ ربطی به بازی ندارد به زودی به زمین نزدیک می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر