دنباله دار یک بار در زندگی E3 که هیچ ربطی به بازی ندارد به زودی به زمین نزدیک می شود.

دنباله‌دار E3 تاکنون میلیاردها مایل از لبه‌های منظومه شمسی به زمین سفر کرده است و زمانی که نزدیک‌تر شود، با سرعتی بیش از 128000 مایل در ساعت حرکت خواهد کرد. همانطور که جسیکا لی، ستاره شناس رصدخانه سلطنتی در گرینویچ گفت، اگر کمترین علاقه ای به نگاه کردن به آن ندارید، حتماً آن را امتحان کنید. نیوزویک که این دنباله دار ممکن است حداقل تا 50000 سال دیگر بازنگردد.

گزارش CBS News ناسا معتقد است که دنباله دار E3 در مناطق کمتر پرجمعیت با دید بهتر و آلودگی نوری کمتر به راحتی با دوربین دوچشمی یا چشم غیر مسلح قابل تشخیص است. اگر در نیمکره شمالی زندگی می کنید، بهترین زمان برای جستجوی دنباله دار E3 صبح ژانویه است که دنباله دار به سمت غرب می رود. مردم نیمکره جنوبی در اوایل فوریه شانس بیشتری برای دیدن آن خواهند داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

دنباله دار C/2022 E3 (ZTF)، اولین بار در مارس 2022 از طریق یک تلسکوپ عظیم هنگام عبور از مدار مشتری مشاهده شد. این دنباله دار Comet E3 نام دارد – اگرچه هیچ ربطی به نمایش بزرگ بازی E3 ندارد – و از ابر اورت از منظومه شمسی زمین. ناسا می گوید این مکان “مانند یک حباب بزرگ و دیواره ضخیم است که از زباله های فضایی یخی ساخته شده است.”

دنباله‌دار E3 که به گفته کارشناسان قدمت آن به 4.6 میلیارد سال قبل از زمان شکل‌گیری منظومه شمسی بازمی‌گردد، در 2 فوریه در حال نزدیک شدن به زمین است، همانطور که هرگز نخواهد بود. او یک کاما و دم سبز روشن دارد. عکاس دن بارتلت در ماه دسامبر از جون لیک، کالیفرنیا (در ارتفاع نزدیک به 7000 فوت) با یک لنز بزرگ از آن عکس گرفت. تو می توانی تصاویر بارتلت را در آستروبین ببینید.

بخوانید  خلاصه برای بررسی Forspoken - CNET

ویدیوی ناسا را ​​در بالا تماشا کنید تا درباره دنباله دار E3 و نحوه تشخیص آن در آسمان بیشتر بدانید. همانطور که گفته شد، این دنباله دار هیچ ارتباطی با نمایشگاه بزرگ بازی تابستانی E3 ندارد، اما عجیب است که در همان سالی که E3 بازگشته است، ظاهر شود. که باعث میشه فکر کنی…

دنباله‌داری که سال گذشته کشف شد، در اواخر این ماه به زمین نزدیک می‌شود، جایی که ممکن است بتوان آن را با چشم غیرمسلح دید. و ممکن است بخواهید به آنجا بروید و به دنبال آن بگردید، زیرا کارشناسان می گویند که این دنباله دار احتمالاً حداقل تا 50000 سال دیگر به مدار زمین باز نخواهد گشت.