بازی استاد نبرد; کلون رایگان و کوچک Call of Duty

علاوه بر Battle Pass، بخشی از فروشگاه نیز برای خرید اقلام تزئینی بیشتر در دسترس کاربران است.

در این میان تنها چیزی که ممکن است باعث ناامیدی برخی از کاربران به خصوص کاربران نسخه کامپیوتری Combat Master شود، گرافیک و جلوه های بصری بازی است.طراحی جزئیات داخل محیط و همچنین گرافیک بصری بازی. ، در حد بازی های موبایلی هستند و اصلا نمی توان آنها را در حد یک بازی کامپیوتری مدرن دانست. البته اگر زیاد به آن توجه نکنید، Combat Master معمولا گزینه ای است که می توانید به آن نگاه کنید.

بازوی مسابقه: در طول حالت Race Arm، بازیکنان به صورت انفرادی مبارزه می کنند. تفاوت این حالت با حالتی مانند Deathmatch در این است که برای کشتن هر فرد سلاح متفاوتی دریافت خواهید کرد و Loadout شما چیزی نیست که از قبل ارائه کرده باشید. بازیکنی که در پایان بیشترین نفر را بکشد برنده بازی است.

در Combat Master دیگر بازیکنان را هدف قرار دهید و بکشید

اگرچه Combat Master به وضوح از سری Call of Duty در بیشتر زمینه ها الهام گرفته شده است، اما هنوز هم تجربه سرگرم کننده ای را ارائه می دهد.

اگر بیلدهای راه اندازی مجدد Modern Warfare یا حتی Warzone را تجربه کرده باشید، با ورود به منوی Combat Master متوجه خواهید شد که طراحی منو بسیار شبیه به بیلدهای Call of Duty ذکر شده است. همچنین نوع سفارشی سازی اسلحه از نظر ظاهری یا افزودن ضمیمه ها بسیار شبیه به نسخه های اخیر Call of Duty است. فصل اول Combat Master در حال حاضر در جریان است و بازیکنان می توانند آیتم های تزئینی مختلفی را از نبردهای پس از بازی به دست آورند. البته بازی Battle Post را باید با پول واقعی خریداری کنید اما در بین آیتم های پولی آیتم های رایگانی برای کاربران وجود دارد.

در طول فصل اول، به نظر می رسد که سازنده حالت های مختلفی را در قالب 24/7 در اختیار بازیکنان قرار دهد و در حال حاضر حالت Combat Master در قالب 24/7 در یکی از نقشه های مشخص شده بازی در دسترس است.

بخوانید  مقایسه دوربین بهترین پرچمداران بازار

در پایان دسامبر 2021، شرکت آلفا براوو بازی Combat Master را برای کاربران اندروید منتشر کرد. در همین حال، Combat Master در ماه می امسال در اختیار کاربران Steam قرار گرفت. محصولی که الهام زیادی از سری Call of Duty به خصوص ریبوت های جنگی مدرن گرفته است و به طور قطع می توان گفت که با یک کلون روبرو هستیم، اما سوال اصلی اینجاست که Combat Master چه ویژگی هایی ارائه می دهد؟ هدف؟ با وجود الهامات فراوان، آیا این محصول سرگرم کننده است یا فقط یک تقلید بی هدف است؟

نمی توان انکار کرد که Call of Duty یکی از بهترین سریال های ژانر FPS است. حتی با وجود بررسی‌های منتشر شده اخیر در این سری، بسیاری از کاربران همچنان مشغول کشف نسخه‌های جدید Call of Duty و ایجاد اوقات خوشی برای خود هستند. بخش بزرگی از این موفقیت این است که استودیو Activision و Call of Duty فرمولی خاص و جذاب برای بخش چند نفره بازی ارائه کرده‌اند.

مسابقه مرگ تیمی: حالت TDM بازی دقیقا همان چیزی است که در بازی های مشابه تجربه کرده ایم. دو تیم پنج نفره با یکدیگر رقابت می کنند و هرکسی که اول به تعداد مورد نظر برسد برنده بازی خواهد بود.

حالت Deathmatch تیمی در بازی Master Combat

اگر Call of Duty: Warzone را کنار بگذاریم، بخش چندنفره بازی‌های Call of Duty به دلیل مواردی مانند gunplay و حالت‌های مختلف و همچنین سفارشی‌سازی و تنوع خوب سلاح، همیشه جذاب و سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد. اکنون استودیوهای مختلف به خصوص بر روی پلتفرم موبایل سعی کرده اند با ساخت بازی های مشابه و استفاده از المان های به کار رفته در سری Call of Duty تجربه ای مشابه و مفرح را ارائه دهند. البته همیشه الهام گرفتن از یک بازی موفق کافی نیست.

در نهایت، Combat Master تقریباً یک گیگابایت است و به صورت رایگان در فروشگاه Steam در دسترس است. Tabe Amroz بازخورد خوبی از کاربران دریافت کرد و تیم سازنده Battle Pass جذابی را در فصل اول بازی ارائه کردند و حالت ها و نقشه های بازی طراحی خوب و متنوعی دارند. اگر به تیراندازی اول شخص علاقه دارید، مخصوصا با دوستانتان، پیشنهاد می کنم Combat Master را امتحان کنید.

بخوانید  One Of Alan Wake 2's Scary Campaigns Is A "Breather" Because The Other Is So Terrifying

Combat Master ممکن است شبیه یک کلون ساده به نظر برسد، اما تجربه سرگرم کننده ای را برای کاربران فراهم می کند و عناصر خاص خود را دارد.

حالت ها و نقشه های یک شوتر اول شخص که احساس رقابت می کند، با وجود اینکه بهترین طراحی را از نظر تنوع و تعداد دارد، زمانی سرگرم کننده است که عناصر گیم پلی بازی به درستی در کنار هم قرار گیرند. Gunplay in Combat Master طراحی خوبی دارد و مشکل خاصی از این نظر وجود ندارد. حرکت کاراکتر در محیط و مواردی مانند دویدن یا افتادن روی زمین حواس شما را پرت نمی کند و پس از چند چرخش بازی به آن عادت خواهید کرد به همین دلیل شاهد یک تجربه سرگرم کننده هستیم. یکی دیگر از مواردی که می تواند جامعه کاربری بازی را گسترش دهد و آن را در کنار هم نگه دارد، سرویس خواستگاری و ساختار حالت آنلاین بازی است.

بازی مرگ: تفاوت این حالت با TDM این است که تیمی وجود ندارد و بازیکنانی مانند Free for All یکدیگر را نابود می کنند.

سفارشی سازی سلاح در بازی Combat Master

بهترین ویژگی Combat Master پلتفرم متقابل آن است. به لطف رایگان بودن بازی و همچنین طراحی خوب عناصر گیم پلی و شباهت زیاد آن به Call of Duty، بازیکنان زیادی حداقل در فصل اول Combat Master را تجربه کرده اند. بنابراین او به سرعت وارد بازی شد و لازم نیست مدت زیادی در صف Matchmaking منتظر بمانید. اشاره می کنم که شلوغی سرور به یک یا دو حالت خاص محدود نمی شود و همه حالت های بازی مخاطبان خود را دارند. در حین انجام بازی، می توانید با مشاهده لیست بازیکنان متوجه شوید که کدام یک از بازیکنان بازی از سایر پلتفرم ها در حال آزمایش Combat Master هستند.

بخوانید  فیلمی بر اساس The Sims به تهیه کنندگی مارگو رابی

معمولا در شرایط مشابه، سازنده به عناصر منفی که در بازی های مشابه وجود دارد روی می آورد و سپس با تبلیغات پیرامون آن ها سعی در جلب توجه کاربران دارد. بنابراین استودیو آلفا براوو از همان ابتدا کار خود را با مسائلی مانند گم شدن لوت باکس، تاثیر پرداخت های درون بازی، از دست رفتن تبلیغات درون بازی و مواردی از این دست آغاز کرد. صادقانه بگویم، بازی رایگان Combat Master فقط یک بازی تبلیغاتی الهام گرفته از Call of Duty نیست. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی اول شخص رایگان هستید که حداقل بتواند شما را برای مدتی سرگرم کند، Combat Master انتخاب بدی نیست.

در این میان بد نیست به اپراتورهای بازی هم اشاره کنیم. اپراتورها شخصیت هایی هستند که می توانید انتخاب کنید و بازی را تجربه کنید، قبل از اینکه در مورد تعداد بازیکنان، مکانیک گان پلی و سیستم حرکتی بازی صحبت کنید، بهتر است حالت های Combat Master را معرفی کنید. Combat Master 6 حالت مختلف را ارائه می دهد که در زیر به آنها نگاه خواهیم کرد.

جستجو و نابود کردن: حالت Search and Destroy نیز همان حالتی است که از Call of Duty به اینجا آمده است. در حالت S&D، دو تیم پنج نفره به عنوان تیم های دفاعی و تهاجمی با هم رقابت می کنند. در نهایت تیمی که بتواند بیشترین راندها را برد، برنده است.

استاد نبردهادر حالت Combat Master، هر بازیکن سه زندگی دارد و بازی را از ابتدا بدون هیچ سلاحی شروع می کند. حالا می توانید با ضربه زدن به خود، خود را نابود کنید. در این بین می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که مهمات و سلاح‌های مختلف در قالب Care Package‌های مختلف در گوشه‌های نقشه بازی قرار گرفته‌اند و با یافتن آن‌ها می‌توانید نسبت به سایر بازیکنان برتری پیدا کنید.

نوار سلامتی پایین در حین مبارزه در بازی Combat Master

تحریریه مجله بازی یک گیمر