فیلمی بر اساس The Sims به تهیه کنندگی مارگو رابی

فیلمی بر اساس The Sims به تهیه کنندگی مارگو رابی و کارگردانی یکی از سازندگان فصل اول سریال Loki ساخته شد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمی جدید بر اساس یک سری بازی دیگر در دست ساخت است. سری سیمز جدیدترین بازی ویدیویی است که به فیلم تبدیل شده است. Keith Heron کارگردان فصل اول سریال Loki کارگردانی The Sims را بر عهده دارد و هرون علاوه بر کارگردانی، نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز در کنار برایان ردمن بر عهده خواهد داشت.

LuckyChap، استودیوی تحت مدیریت مارگوت رابی، تام آکرلی، جوزی مک نامارا و سوفیا کر، که به ایجاد باربی کمک کرد، تولید سیمز را بر عهده دارد. الکترونیک آرتز، سازنده بازی های سیمز، بخشی از تیم تولید خلاقانه و سینمایی آن خواهد بود. در حال حاضر بسیاری از استودیوها و سرویس های پخش به دنبال کسب و خرید حقوق تولید و پخش فیلم The Sims هستند و رقابت داغی شکل گرفته است.

مارگو رابی

The Sims یک بازی شبیه سازی کامپیوتری است که در آن بازیکنان باید با ساختن آواتار و کاراکتر خود در دنیای آن زندگی کنند و با انجام کارهای مختلف، توانایی ها، روابط اجتماعی و حتی خلق زندگی شخصیت را توسعه دهند. در نهایت، شخصیت بازی پیر می شود و می میرد، اما بازیکن می تواند به بازی با فرزندان خود ادامه دهد و هدف کلی بازی مدیریت یک یا چند شخصیت در یک خانواده است.

اولین بازی Sims در سال 2000 منتشر شد و سپس سه نسخه دیگر از این بازی تولید و منتشر شد و تا به امروز بیش از 200 میلیون نسخه از این سری بازی به فروش رسیده است. Electronic Arts در حال حاضر در حال توسعه The Sims 5 است. Keith Heron اخیراً به عنوان کارگردان فصل دوم سریال The Last of Us اضافه شده است و The Sims اولین تجربه کارگردانی جدی او خواهد بود. استودیو LuckyChap در این سال ها آثاری چون Barbie، I، Tonya، Promising Young Woman، Birds of Prey و Saltburn را نیز تولید و منتشر کرد.

بخوانید  Hades 2 est déjà une suite passionnante avec des changements confiants

تحریریه مجله بازی یک گیمر