بازی Assassin's Creed آینده به تاخیر افتاد – گزارش

یکی از ورودی های آینده یوبی سافت در فرنچایز Assassin's Creed ظاهراً به تعویق افتاده است. این بار بازی موبایل در چین به نام Assassin's Creed Jade است.

به گزارش رویترز، این بازی قرار بود امسال برای iOS و اندروید منتشر شود، اما از آن زمان تا سال 2025 به تعویق افتاده است. این بازی توسط Level Infinite مشترک توسعه یافته است و گمان می رود این تاخیر به دلیل تغییر شرکت مادر آن باشد. تنسنت. استراتژی موبایل آن این شرکت اکنون می‌خواهد بیشتر بر روی بازی‌های کوچک‌تر و آسان‌تر تمرکز کند تا فرنچایزهای بزرگ شرکت‌های خارجی.

Tencent اخیراً به یک توسعه دهنده پرکار در فضای موبایل تبدیل شده است. در حال حاضر یک بازی موبایل Elden Ring در Tencent در حال توسعه است، اما به نظر می رسد مدتی طول بکشد تا بتوانیم آن را ببینیم. یکی دیگر از بازی‌های موبایل Nier لغو شد زیرا Tencent نتوانست راهی برای کسب درآمد از آن پیدا کند. طبق گزارشات، این دو سال در حال توسعه بود تا اینکه Tencent تصمیم گرفت کار روی آن را متوقف کند.

چندین بازی دیگر Assassin's Creed در حال حاضر در دست ساخت هستند، از جمله Assassin's Creed Infinity که به عنوان مرکز بازی‌های آینده خواهد بود و همچنین Codename Red و Codename Hexe. تاریخ انتشار برای اینها اعلام نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Where Is Xur Today? (November 3-7) Destiny 2 Exotic Items And Xur Location Guide