مشکلات نسخه PC Dragon's Dogma 2 به زودی برطرف خواهد شد

Capcom از مشکلات موجود در نسخه رایانه شخصی Dragon's Dogma 2 آگاه است و در تلاش برای حل آنها است.

در آستانه انتشار جهانی Dragon's Dogma 2، کپکام اعلام کرد که از مشکلات عملکرد نسخه PC این بازی که منجر به نرخ فریم ناپایدار می شود، آگاه است و در تلاش است تا راه هایی برای بهبود عملکرد بازی بیابد. .

ناشر ژاپنی می گوید که مشکلات عملکرد Dragon's Dogma 2 در رایانه شخصی ممکن است مربوط به پردازنده باشد. به نظر می رسد زمانی که کاراکترهای مختلف به طور همزمان بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند، پردازنده به گلوگاه تبدیل می شود و در نهایت افزایش استفاده از آن منجر به افت نرخ فریم می شود. با توجه به اینکه بازی جدید Capcom بیش از 1000 کاراکتر دارد، برخورد با مناطق شلوغ غیر معمول نیست.

در بیانیه ای به IGN، Capcom توضیح داد: “در Dragon's Dogma 2، بخش قابل توجهی از عملکرد CPU شخصیت ها به پردازش پویا حضور فیزیکی آنها در محیط های مختلف اختصاص دارد. در برخی شرایط که تعداد زیادی کاراکتر به طور همزمان ظاهر می شوند، استفاده از CPU افزایش می‌یابد.” “CPU و ممکن است بر نرخ فریم تاثیر منفی بگذارد. ما می‌دانیم که در این مورد، تنظیماتی که بار عملکرد پردازنده را کاهش می‌دهند تاثیر محدودی دارند. با این حال، ما همچنان به دنبال راه‌هایی برای بهبود عملکرد بازی در آینده هستیم.”

در حالی که نسخه PC Dragon's Dogma 2 گزینه های مختلفی را برای تغییر تنظیمات گرافیکی به بازیکنان ارائه می دهد، نسخه کنسول تنها یک حالت گرافیکی دارد که بر ارائه 30 فریم بر ثانیه نامحدود تمرکز دارد. Hideaki Itsuno مدیر بازی خاطرنشان کرد که بازیکنان کنسول می توانند برخی از گزینه های گرافیکی را غیرفعال کنند، اما تأثیر کمتری بر عملکرد بازی خواهد داشت.

بخوانید  نقد و بررسی Unicorn Overlord – A Rare Beast

تحریریه مجله بازی یک گیمر