بازسازی Dead Space 2 در راه است؟

الکترونیک آرتز بار دیگر با اشاره به بازسازی Dead Space 2 موجی از گمانه زنی ها را آغاز کرده است.

بازسازی بازی Dead Space این یکی از اولین کارهای موفق سال 2023 بود که توسط این استودیو ساخته شد انگیزه با تحسین و تحسین منتقدان مواجه شد گلن اسکافیلدالهام گرفته از نویسنده سریال فضای مرده. پس از این موفقیت مشخص شد که الکترونیک آرتز دارای گنجینه ارزشمندی است. ناشر قبلاً در نظرسنجی‌ها از طرفداران پرسیده بود که آیا می‌خواهند بازسازی دیگری داشته باشند.

به نظر می رسد که الکترونیک آرتز بار دیگر در حال برنامه ریزی برای ساخت نسخه بازسازی شده Dead Space 2 است. الکترونیک آرتز به تازگی محصولات جدیدی را برای سری Dead Space در شبکه اجتماعی X تبلیغ کرده است. اگرچه عجیب به نظر نمی رسد، اما شایان ذکر است که ناشر بازی از این اثر هنری برای Dead Space 2 به جای استفاده از آثار هنری نسخه جدید Dead Space استفاده کرده است.

این جزئیات بلافاصله توجه طرفداران کنجکاو را به خود جلب کرد و موجی از گمانه زنی ها را به راه انداخت. با توجه به موفقیت عظیم نسخه اول و آنچه الکترونیک آرتز در نظرسنجی قبلی درباره بازسازی نسخه دوم فضای مرده اشاره کرد، به نظر می رسد این اثر هنری مرجع عمدی دیگری باشد.

با بازسازی Dead Space 2، الکترونیک آرتز می‌تواند همان مسیری را که کپکام در بازسازی بازی‌های Resident Evil طی کرد، طی کند. این ناشر همچنین اخیراً در میان اخراج‌ها تأیید کرد که می‌خواهد بیشتر بر روی IPهای محلی خود تمرکز کند. این موضوع امکان ساخت نسخه جدید نسخه دوم را افزایش می دهد.

بخوانید  تاریخ انتشار Avatar: The Last Airbender به تعویق افتاد

با این حال، بعید است که به این زودی شاهد معرفی و عرضه Dead Space 2 Remake باشیم. زیرا استودیو Motive در حال حاضر مشغول کار بر روی بازی جهان باز Iron Man است که در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. البته این احتمال وجود دارد که ساخت نسخه دوم به استودیو دیگری برون سپاری شود که در این صورت انتظار می رود به زودی منتشر شود.