دنباله های Alan Wake و Control کمتر عرضه می شوند

استودیوی Remedy می خواهد با تولید قطعات جدید سری Alan Wake و Control را توسعه دهد و از آنها سود بالایی کسب کنید.

بازی های Control و Alan Wake در چند سال گذشته موفقیت های بزرگی برای Remedy Entertainment بوده اند. این بازی کنسولی توانست 4 میلیون نسخه بفروشد و Alan Wake 2 با فروش 1.3 میلیونی پرفروش ترین بازی در بین تمامی ساخته های Remedi بود. بنابراین جای تعجب نیست که سازنده بخواهد این دو سری را با انتشار بازی های جدید گسترش دهد.

استودیو Remedy به دنبال افزایش تعداد بازی های جدید Alan Wake و Control است. ویرتالای واقعیدر گزارش مالی اخیر، مدیر عامل استودیو اعلام کرد که Remedi قصد دارد هر دو فرنچایز را به روش‌های مختلف، از جمله انتشار قسمت‌های جدید در فواصل زمانی منظم‌تر، گسترش دهد. این به خاطر این واقعیت است که Alan Wake 2 این خبر که حدود 13 سال پس از نسخه قبلی منتشر شد، می تواند برای طرفداران خبر بسیار خوشحال کننده ای باشد.

با Alan Wake و Control، ما اکنون دو سریال شناخته شده داریم و هدف ما این است که آنها را به سریال های محبوب تر تبدیل کنیم، با جامعه کاربری رو به رشد، فاصله زمانی منظم تر از سریال ها، و درآمدزایی و سودآوری در سطح بالا. ویرتالا گفت.

ماه گذشته اعلام شد که استودیوی Remedy حقوق کامل کنترل را از ناشر بازی یعنی 505 Games خریداری کرده است. با توجه به اینکه استودیو در حال حاضر به دنبال شریک جدیدی برای سریال است، Virtala می‌گوید کنترل کامل مالکیت معنوی به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تصمیمات درستی در زمینه تولید و تجاری اتخاذ کنند و در عین حال بر رشد طولانی‌مدت مجموعه Alan Wake و Control تمرکز کنند.

بخوانید  فصل دوم انیمه Oshi no Ko تایید شد

Remedy در حال حاضر روی دو بسته الحاقی پولی برای Alan Wake 2 کار می کند که هر دو در سال جاری منتشر خواهند شد. کنترل بازی در پیش تولید در حالی که کنترل گاه به گاه Co-op با نام رمز Condor (که ممکن است به طور رسمی FBC: Firebreak نامیده می شود) است. منتشر خواهد شد) تا قبل از جولای وارد تولید کامل می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر