فصل دوم انیمه Oshi no Ko تایید شد

Oshi no Ko به کارگردانی Daisei Hiromaki و نویسندگی Jin Tanaka است که قرار است برای فصل دوم این انیمیشن بازگردد. Takeo Otsuka، Yumi Uchiyama، Kenneth Ito، Tomoyo Takayanagi، Megumi Han، Manaka Iwami، Rie Takahashi و Hisao Agawa از جمله صداپیشگان انیمه Oshi no Ko هستند. تا این لحظه، هیچ تاریخی برای شروع قسمت دوم اعلام نشده است. فصل این انیمه

انیمه Oshi no Ko اقتباسی از مانگایی به همین نام توسط آکا آکاساکا و مانگو یوکوواری است که 11 جلد آن از سال 2020 ویرایش و منتشر شده است و هنوز در حال انجام است. علاوه بر این، جلد دوازدهم این مانگا قرار است در سال 2023 منتشر شود. انیمه Oshi no Ko داستان یک پزشک و یک بیمار را دنبال می کند که به عنوان دوقلوی یک بت معروف ژاپنی به نام Ai Hoshino در تناسخ هستند.

پوستر تایید فصل دوم انیمه Oshi no Ko

امشب قسمت یازدهم و پایانی فصل اول انیمه Oshi no Ko پخش شد و هم اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه Oshi no Ko برای یک فصل دیگر بازخواهد گشت. استودیو Doja Kobo تهیه کننده این انیمه از تمدید انیمه Oshi no Ko برای فصل دوم خبر داده و به همین منظور تریلر کوتاهی از فصل دوم این انیمه را منتشر کرده است که می توانید آن را در یوتیوب مشاهده کنید. و همچنین پوستری از فصل 2. انیمه Oshi no Ko منتشر شده است که در زیر می توانید این پوستر را مشاهده کنید:

با پایان یافتن فصل اول انیمه Oshi no Ko، استودیو Doja Kubo رسما اعلام کرد که این انیمه برای فصل دوم تمدید شده است.

بخوانید  درگیری بین پدر بمب اتمی و ژنرال لزلی گرووز در اوپنهایمر