درگیری بین پدر بمب اتمی و ژنرال لزلی گرووز در اوپنهایمر

درگیری بین پدر بمب اتمی و ژنرال لزلی گرووز در اوپنهایمر

فیلم اوپنهایمر بر اساس کتاب برنده جایزه پولیتزر پرومتئوس آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر ساخته شده است. کای برد و مارتین جی. شروین مرحوم تمام شد. چارلز روآن از اطلس اینترتینمنت، کریس نولان و اما توماس آنها به عنوان تهیه کننده این فیلم هستند و کمپانی یونیورسال مسئولیت پخش جهانی آن را بر عهده دارد.

کریستوفر نولان در صحنه فیلمبرداری اوپنهایمر

مجله توتال فیلم تصاویر جدیدی از اوپنهایمر به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان منتشر کرده است.

در انتظار کیلیان مورفی در جاده اوپنهایمر

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که مجله توتال فیلم تصاویر جدیدی از فیلم پر ستاره اوپنهایمر به کارگردانی کریستوفر نولان یکی از این تصاویر درگیری را منتشر کرد جی رابرت اوپنهایمر با ژنرال لزلی گرووز نمایش ها و تصاویر دیگر کیلیان مورفی و عوامل تولید فیلم را نشان می دهند. فیلم زندگینامه دراماتیک اوپنهایمر قرار است در 30 جولای 1402 (21 ژوئیه 2023) اکران شود.

کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور.، مت دیمون، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رامی مالک، بنی صفدی، جاش هارتنت، دین دیهان، جک کواید، متیو مودین، آلدن ارنرایش، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، داوود داسمالچیان، دیلن آرنولد، اولی هاسکی است، جیسون کلارک، جیمز دارسی، مایکل آنگارانو، گای برنت، دنی دوفراری، هریسون گیلبرتن، اما دومان، گری اولدمن و ماتیاس شوایگوفر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم اوپنهایمر به ایفای نقش می پردازند.

یونیورسال در خلاصه داستان فیلم اوپنهایمر می نویسد: «این فیلم ماجراهای یک فیزیکدان نظری و رئیس آزمایشگاه لوس آلاموس به نام جی رابرت اوپنهایمر را دنبال می کند که در طول جنگ جهانی دوم در تولید اولین بمب اتمی در منهتن نقش داشت. پروژه. کریستوفر نولان نویسندگی و کارگردانی اوپنهایمر را بر عهده داشت. این اولین فیلم او برای یونیورسال پس از جدایی او از برادران وارنر و خروج تنت است.

بخوانید  پیتر مولینوکس می گوید بازی بعدی شامل چیزی است که هیچ بازی تا به حال نداشته است