فروش Ghost of Tsushima بیش از یک میلیون نسخه در ژاپن است

در همین راستا سونی اخیرا در حساب رسمی توییتر خود در ژاپن اعلام کرد که فروش بازی Ghost of Tsushima در بازار این کشور از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. با این حال سونی آمار فروش جهانی بازی را به روز نکرده است.آخرین آمار رسمی اعلام شده از فروش جهانی Ghost of Tsushima مربوط به جولای سال گذشته و با رقم 9.7 میلیون واحد بوده است.

با توجه به محبوبیت Ghost of Tsushima طرفداران زیادی منتظر دنباله آن هستند. استودیوی Soccer Punch هنوز به طور رسمی توسعه این بازی را اعلام نکرده است، اما در برخی از آگهی های کاری گذشته آن به این پروژه اشاره شده است. با این حال، گیمرهایی که انتظار داشتند در روزهای آینده اخبار این دنباله در نمایشگاه پلی استیشن اعلام شود، کمی ناامید شده اند. زیرا گزارش های اخیر ادعا می کنند که Ghost of Tsushima 2 در این رویداد حضور ندارد.

بازی جهان باز اکشن ماجراجویی Ghost of Tsushima موفقیت بزرگی برای سونی و استودیو ساکر پانچ بود و تقریباً در سه سال پس از انتشارش به فروش خوب خود ادامه داده است. با توجه به اینکه Ghost of Tsushima حماسه سامورایی به نام جین ساکای و مقاومت او در برابر حمله مغول ها به جزیره ژاپنی Tsushima را روایت می کند، تعجبی ندارد که گیمرهای سرزمین خورشید درخشان از این بازی استقبال کنند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سونی اعلام کرده است که فروش بازی Ghost of Tsushima در بازار ژاپن از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است.

بخوانید  یک فیلم لایو اکشن Teen Titans از دنیای DC در حال ساخت است