یک فیلم لایو اکشن Teen Titans از دنیای DC در حال ساخت است

استودیو دی سی به رهبری جیمز گان با نویسنده سوپرگرل همکاری می کند تا یک فیلم لایو اکشن بر اساس کمیک Teen Titans تولید کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گروه ابرقهرمانی متشکل از اعضای نوجوان دنیای دی سی یک فیلم لایو اکشن خواهند داشت. به گزارش هالیوود ریپورتر، استودیو دی سی به رهبری جیمز گان و پیتر سافران در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن اقتباسی از کمیک تایتان های نوجوان است. به همین منظور، آنا نوگویرا را برای نوشتن فیلمنامه Teen Titans استخدام کردند که مسئولیت نوشتن فیلمنامه Supergirl: Woman of Tomorrow را نیز بر عهده دارد.

آنا نوگیرا

کمیک Teen Titans در دهه 1960 معرفی شد و اعضای آن شامل شخصیت هایی مانند رابین، کید فلش، واندر گرل و آکوالد بودند. شخصیت‌های نوجوان دیگری مانند همکار گرین ارو، Spidey نیز به این مجموعه اضافه شده‌اند. این کمیک ها تا دهه 1980 که توسط Marv Wolfman و جورج پرز مجدداً منتشر شد، چندان محبوب نبودند. اعضای جدید گروه عبارتند از Twenty Boy، Cyborg، Raven و Starfire که به رابین اضافه شده اند.

این کمیک ها که در آن زمان با نام The New Teen Titans شناخته می شدند، بسیار محبوب شدند و به فروش رسیدند. کارتون تیتان های نوجوان دارای 5 فصل و 65 قسمت بود و بین سال های 2003 تا 2006 پخش شد. این سریال در سال های اخیر با انیمه Teen Titans Go که پخش آن از سال 2013 آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد به شهرت رسیده است. تاکنون 8 فصل و 395 قسمت از این انیمه سریال تولید و پخش شده است.

بخوانید  Sonic Rumble معرفی شد. از تجربه بتل رویال با سونیک لذت ببرید

یه فیلم هم هست به نام Teen Titans Go! To the Movies اسپین آف این مجموعه است و در سال 2018 منتشر شد. Ana Nogueira بیشتر به عنوان بازیگر در The Vampire Diaries، The Blacklist و Hightown شناخته می شود و Supergirl: Woman of Tomorrow اولین تجربه جدی او در نویسندگی است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد تایتان های نوجوان در دسترس نیست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر