مدیر سابق Battlefield از الکترونیک آرتز انتقاد کرد

مارکوس لتو، مدیر سابق بتلفیلد، پس از جدایی از شرکت الکترونیک آرتز، از این شرکت انتقاد کرد.

کارگردان سابق بتلفیلد پس از جدایی از Electronic Arts و بسته شدن Ridgeline Games از Electronic Arts انتقاد کرده است. مارکوس لتو او یکی از سازندگان سری Halo در استودیو Bungie است 2021 بازی‌های Ridgeline را در سیاتل تحت نظارت EA تأسیس کرد. او کارگردان بازی تک نفره جدید Battlefield بود. اما او ماه گذشته راه خود را از آن استودیو جدا کرد و سپس Ridgeline به طور کامل تعطیل شد.

لتو در شبکه اجتماعی نوشت: «اخیراً زیاد صحبت نمی‌کنم زیرا در مورد الکترونیک آرتز، جدایی اخیرم و رنج بسیاری از افراد در صنعت بازی، از جمله تیم من، به دلیل اخراج گسترده احساس خوبی ندارم. ایکس. جمعه. او همچنین برخی از نظرات هواداران را دوست داشت. از جمله نظری که هنرهای الکترونیک را مظهر طمع توصیف می کرد.

ماه گذشته لورا میلرئیس EA Entertainment ضمن اعلام تعطیلی Ridgeline از اخراج نزدیک به 700 نفر خبر داد. برخی از کارکنان استودیو به Ripple Effect مستقر در لس آنجلس منتقل شده اند که در حال کار بر روی نسخه چند نفره Battlefield است. نظارت بر پروژه تک نفره بعدی این سری نیز به Criterion Games، سازنده بازی Need For Speed ​​منتقل شده است.

مل گفت: «مارکوس لتو شخصا تصمیم گرفت پروژه را ترک کند. برای اطمینان از تداوم، بلافاصله رهبری پروژه تک نفره را به Criterion منتقل کردیم. طی این تغییرات، Ridgeline در سیاتل بسته می شود و برخی از اعضای آن به Ripple Effect منتقل می شوند. آنها با تیم‌های DICE، Ripple و Criterion کار خواهند کرد تا تجربه بعدی Battlefield را بسازند.”

بخوانید  تریلر جدید فیلم A Quiet Place: Day One فرار انسان ها از موجودات فضایی را نشان می دهد

تحریریه مجله بازی یک گیمر