کارگردان سریال مرد شگفت انگیز مارول فاش شد

استلا مگی

استودیو مارول در حال ساخت سریالی بر اساس شخصیت مرد شگفت انگیز و اکنون طبق جدیدترین ها است اخبار سینما و تلویزیونحضور کارگردان جدید در این سریال مشخص شده است. ددلاین گزارش داد که استلا مگی، کارگردان فیلم های The Photograph، The Weekend، Everything، Everything و Jean of the Joneses برای کارگردانی چندین قسمت از فیلم Wonder Man پیوسته است.

مارول استودیوز اخیرا کارگردان جدیدی را برای کارگردانی چند قسمت از سریال مرد شگفت انگیز با این بازیگر استخدام کرده است یحیی عبدالمتین دوم استخدام کرد

مهمان اندروفیلمنامه نویس و تهیه کننده سریال Brooklyn Nine-Nine و سریال Community به عنوان سرپرست گروه نویسندگی در سریال Wonder Man و داستین دنیل کرتونکارگردان Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings به عنوان تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود و همچنین انتظار می رود که او یک یا چند قسمت از مرد شگفت انگیز را کارگردانی کند.

شخصیت مرد شگفت انگیز یکی از شخصیت های قدیمی مارول است که اولین بار در سال 1964 در کمیک شماره 9 انتقام جویان معرفی شد. او ابتدا به عنوان یک شخصیت شرور ظاهر شد و در آثار مختلف ظاهر شد، اما در اواخر دهه 1970 این شخصیت به عنوان یک ابرقهرمان و یکی از اعضای انتقام جو معرفی شد. در نهایت در دهه 80 این شخصیت توانست جایی پیدا کند و سایمون ویلیامز به عنوان نام او انتخاب شود. او یکی از اعضای کوست انتقام جویان در لس آنجلس بود و لباس مشکی و قرمز با عینک قرمز به تن داشت.

بخوانید  ایکس‌باکس لایو به شما امکان می‌دهد برای مبارزه با گیمرهای سمی، کلیپ‌های چت صوتی را با مایکروسافت به اشتراک بگذارید

یحیی عبدالمتین دوم که برای بازی در سریال Watchmen برنده جایزه امی شد، قرار است نقش سایمون ویلیامز با نام مرد شگفت انگیز را در سریال مرد شگفت انگیز بازی کند. بعلاوه، بن کینگلیبازیگر نقش ترور اسلاتری به سریال مرد شگفت انگیز بازخواهد گشت. سریال مرد شگفت‌انگیز بر اساس قرارداد چند حزبی مارول استودیو با کرتون پس از موفقیت Shang-Chi ساخته می‌شود و Shang-Chi 2 بخشی از این قرارداد خواهد بود. با این حال، انتظار می‌رود که سریال مرد شگفت‌انگیز در سال 2023 وارد دوربین شود.