ایکس‌باکس لایو به شما امکان می‌دهد برای مبارزه با گیمرهای سمی، کلیپ‌های چت صوتی را با مایکروسافت به اشتراک بگذارید


هر کسی که یک بازی آنلاین را در ایکس باکس بازی کرده است احتمالاً می داند که چت صوتی می تواند به دور از تمیز و لذت بخش باشد. برای کمک به حل این مشکل، مایکروسافت یک ویژگی پلتفرم جدیدی را برای Xbox اعلام کرده است که هدف آن کاهش سمی کردن چت آنلاین است.

اعضای Xbox Alpha و Alpha-skip برنامه Xbox Insider اکنون می‌توانند ویژگی جدیدی را آزمایش کنند که به بازیکنان امکان می‌دهد چت صوتی نامناسب را ضبط کرده و ارسال کنند. نحوه کار به این صورت است: بازیکنانی که با چت‌های صوتی بد/سمی روبرو می‌شوند که معتقدند Xbox را نقض می‌کنند. استانداردهای جامعه می تواند یک کلیپ 60 ثانیه ای ضبط کند و آن را برای بررسی به تیم امنیتی ایکس باکس ارسال کند.

این ویژگی روی «هزاران» بازی‌هایی که از چت صوتی استفاده می‌کنند، از جمله عناوین سازگار با نسخه Xbox 360 کار می‌کند.

مایکروسافت گفت: «ما می‌خواهیم بازیکنان با پریدن به هر چت چندنفره احساس حمایت و استقبال کنند – و اگر رفتار نامناسبی را تجربه کردند یا شاهد رفتار نامناسب بودند، می‌توانند اقدام کنند.»

گزارش صوتی جدید ایکس باکس در حال پخش است
گزارش صوتی جدید ایکس باکس در حال پخش است

مایکروسافت گفت هرکسی که چت صوتی را دانلود می‌کند، می‌تواند این کار را انجام دهد، زیرا اطلاعاتش “محافظت شده و ایمن” است. صدای ضبط‌شده در مکان‌های عمومی برای دیدن دیگران ظاهر نمی‌شود، و نمی‌تواند توسط کسی دانلود یا به اشتراک گذاشته شود. مایکروسافت همچنین اشاره کرد که بدون اینکه بازیکنان فرآیند گزارش را خودشان شروع کنند، کلیپ های صوتی را ضبط یا آپلود نمی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به Xbox مراجعه کنید اعلامیه محرمانه بودن که توضیح می دهد که مایکروسافت با تمام محتوایی که از کاربران جمع آوری می کند چه می کند.

بخوانید  اضافه شدن چهار شخصیت DLC جدید به Street Fighter 6

این ویژگی جدید گزارش صوتی در حال حاضر از طریق برنامه Xbox Insiders به ​​زبان انگلیسی روی کنسول در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ایرلند، استرالیا و نیوزلند در دسترس است. مایکروسافت اعلام کرد که می‌خواهد به مرور زمان از زبان‌های دیگر پشتیبانی کند. هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی ممکن است برای همه در ایکس باکس و نه فقط آزمایش‌کنندگان عرضه شود.

مایکروسافت گفت که همه باید در دفاع از یکدیگر و گزارش رفتارهای سمی متحد فعال باشند. مایکروسافت گفت: «بهبودهایی که ما برای تعدیل صدای واکنشی انجام می‌دهیم برای همه، کسانی که سمیت را تجربه می‌کنند و کسانی که شاهد آن هستند، است. ما نمی‌توانیم تماشاگر رفتار بد باشیم؛ باید کار درست را انجام دهیم، با بازیکنان هم‌دردمان همدلی داشته باشیم و با هم یک جامعه امن‌تر و فراگیرتر بسازیم.»

این ویژگی گزارش جدید “یکی از بسیاری” است که مایکروسافت برای کمک به پاکسازی پایگاه کاربران خود در حال توسعه آن است. به‌روزرسانی‌های این برنامه‌ها در مایکروسافت به اشتراک گذاشته خواهد شد گزارش شفافیت نیم ساله.

مایکروسافت گفت: “اگر حتی یک بازیکن با این معیار احساس امنیت بیشتری کند، ما در مسیر درستی هستیم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر