اضافه شدن چهار شخصیت DLC جدید به Street Fighter 6

به عنوان بخشی از سال اول محتوای اضافی Street Fighter 6، Capcom چهار جنگنده را بین پاییز 2023 تا بهار 2024 در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد که یکی از آنها یک شخصیت جدید خواهد بود. این شخصیت جدید AKI نام دارد که به عنوان اولین بسته الحاقی بازی در پاییز سال جاری وارد بازار خواهد شد. پس از آن باید منتظر حضور شخصیت رشید در تابستان 2023، شخصیت Ed در زمستان 2023 و شخصیت Akuma در پاییز 2024 باشیم.

این 4 مبارز در مسابقات تور جهانی حضور دارند. بنابراین بازیکنان می توانند با یادگیری حرکات ویژه خود، هماهنگی خود را با این مبارزان در حالت کمپین تک نفره تقویت کنند. بازی Street Fighter 6 12 ژوئن برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

شخصیت‌های AKI، Rashid، Ed و Akuma بین پاییز 2023 و بهار 2024 به فهرست Street Fighter 6 اضافه خواهند شد.

Street Fighter 6 در زمان عرضه دارای 18 جنگنده خواهد بود، اما همانطور که از هر بازی مبارزه ای این روزها انتظار می رود، به مرور زمان نام های بیشتری به لیست اضافه می شود. در جریان نمایشگاه اخیر Street Fighter، Capcom جزئیات بیشتری در مورد برنامه های خود برای انتشار محتوای اضافی برای سال اول بازی ارائه کرد.

دانلود فیلم آپارات

در حال حاضر نسخه دمو Street Fighter 6 بر روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. کاربران Xbox Series X/S و PC برای تجربه آن باید تا 6 می (26 آوریل) صبر کنند.