نیم نگاه در میراث هاگوارتز | سفر با جارو، جادوی سیاه و تک شاخ

Hogwarts Legacy تبدیل به بازی قابل توجه و لذت بخشی شد که طرفداران هری پاتر می خواستند. در نیم‌نمای جدید یک گیمر، از بخش‌های مختلف این استودیو نرم‌افزار Avalanche دیدن می‌کنیم.

زمانی که اولین تریلر بازی Hogwarts Legacy را دیدیم، خیلی ها هم هیجان زده و هم نگران کیفیت محصول نهایی بودند. با گذشت زمان و ورود دموی های دیگر، نرم افزار Avalanche به بازیکنان بیشتر و بیشتری امیدوار شد. تا اینکه Hogwarts Legacy به عنوان بزرگترین پروژه این استودیو بیرون آمد و در پلتفرم های مختلف فروش بسیار خوبی داشت. تیم برند Portkey Games و استودیو Avalanche Software کار خود را انجام داده اند. به گفته بسیاری از بازیکنان، سازندگان Hogwarts Legacy بهترین بازی هری پاتر را به طرفداران تحویل داده اند.

لطفا برای حمایت از یک گیمر در یوتیوب ویدیو را تماشا کنید

اسپانسر نیمه نمای میراث هاگوارتز شرکت پیسگامان است. در هر کجای ایران، حتی اگر مدام در حال حرکت هستید یا خانه شما خط تلفن ندارد، فقط یک قدم تا اینترنت پرسرعت. 80 مگابایت شما از پیشگامان دور هستید. برای مشاهده خدمات جشنواره پیشگامان کلیک کنید.

نقد و بررسی بازی هاگوارتز Legacy را می توانید در یک گیمر بخوانید. اگر میراث هاگوارتز را تجربه کرده اید، حتما نظرات خود را در مورد کار با ما در میان بگذارید. شخصیت شما عضو کدام گروه مدرسه جادوگری و جادوگری هاگوارتز است؟ چند بار برای شکست دادن دشمنان خود از طلسم های بی رحمانه استفاده می کنید؟

دو هفته پیش در یک گیمر ویشیطان نگاه اول میراث هاگوارتز برادران وارنر با اجرا میشم خلیل زاده ما آن را به شما معرفی کردیم. اکنون می توانید پیش نمایش بازی میراث هاگوارتز را تماشا کنید، جایی که من و او برای انجام کارهای مختلف در میراث هاگوارتز رفتیم. با خراب کردن بخش‌هایی از تجربه این بازی ویدیویی، می‌توانیم نگاه کامل‌تری به دشمنان، محیط‌ها، موجودات، پازل‌ها و قدرت‌های جادویی مختلف از جمله طلسم‌های نابخشودنی داشته باشیم. البته در ویدیوی پیش رو قرار نیست جزییاتی مانند پایان داستان بازی را فاش کنیم.

بخوانید  احتمال مشخص شدن رئیس جدید بخش فیلمسازی دی سی
تحریریه مجله بازی یک گیمر