بازی Forza Horizon 5: Rally Adventure DLC در ماه مارس معرفی شد

توسعه بعدی Forza Horizon 5 در حال کثیف شدن است، زیرا بازیکنان به زودی می توانند مهارت های خود را در الحاقیه Rally Adventure در تاریخ 29 مارس آزمایش کنند. Rally Adventure فقط در Xbox Series X|S و PC موجود است، در زمین ناهموار Sierra Nueva، مجموعه ای از مسیرهای خاکی عظیم و جاده های شنی تغییر شکل پذیر که در آنها می توانید در حالت حرفه ای جدید مسابقه دهید، اتفاق می افتد.

این اولین بسط Forza Horizon 5 نیست، زیرا سال گذشته شاهد انتشار DLC Hot Wheels بودیم که بازی را به یک جعبه اسباب‌بازی تبدیل کرد که می‌توانید با هایپرکارهای خود کاوش کنید. این بسط، حلقه‌های نارنجی و ماشین‌های مینیاتوری در مقیاس 1:1 را به Forza Horizon 5 اضافه کرد، و همچنین توانایی ایجاد آهنگ‌های سفارشی را داشت که کمی سرگرم‌کننده فیزیک به این بسته اضافه کرد.

به گفته توسعه دهنده Playground Games، اگر به دنبال اضافه کردن چند چرخ جدید به گاراژ خود هستید، 10 ماشین اضافی برای جمع آوری و استفاده در مکان هایی از جمله معدن متروکه و جنگل نخل “کاملاً تخریب پذیر” وجود خواهد داشت.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای طرفداران یک تجربه رانندگی واقعی تر، Forza Motorsport اواخر امسال عرضه می شود. مایکروسافت قبل از راه‌اندازی به آرامی جزئیات بازی، از جمله مدل‌های آسیب واقعی، صدای بهبودیافته، و مدار نمادین Kyalami آفریقای جنوبی را قبل از عرضه به آرامی به اشتراک گذاشت.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار قسمت جدید State of Play با Suicide Squad