اعلام تاریخ انتشار قسمت جدید State of Play با Suicide Squad


سونی به طور رسمی تاریخ اپیزود جدید استریم State of Play را که دارای گیم پلی جدید Suicide Squad خواهد بود، اعلام کرد.

امروز سونی تاریخ انتشار اپیزود جدید State of Play را اعلام کرد، جایی که انتظار داریم تریلر جدیدی از بازی Rocksteady’s Suicide Squad: Kill the Justice League را ببینیم.

سونی به طور رسمی مدت زمان برنامه را اعلام نکرده است، اما دموی گیم پلی Suicide Squad: Kill the Justice League شامل بیش از 15 دقیقه از قسمت پایانی برنامه است. ارائه پنج بازی جدید هدست واقعیت مجازی PSVR2 که در روزهای آینده شاهد عرضه جهانی آن ها خواهیم بود نیز بخشی دیگر از این برنامه را شامل می شود. انتظار می رود تمامی این بازی های واقعیت مجازی تا پایان سال جاری عرضه شوند.

البته سونی تایید کرده است که کارهایی از دیگر شرکت های بازی سازی نیز در این استریم حضور خواهند داشت، اما معرفی بازی های جدید برای PSVR2 و انتشار جزئیات و اطلاعات بیشتر از بازی Suicide Squad که طرفداران منتظر آن بودند. طولانی مدت، قسمت اصلی این برنامه جدید هستند که از ساعت 00:30 صبح جمعه 14 اسفند پخش می شود.

همچنین شایعات اخیر از انتشار اخبار و نمایش های جدید بازی بازسازی Resident Evil 4 در جریان این رویداد می باشد که با توجه به نزدیک بودن به تاریخ انتشار بازی و با توجه به الگوی سایر بازی های منتشر شده در سری Resident Evil در اخیر سال ها، می توان انتظار داشت که معرفی یا در دسترس قرار گیرد. بیایید بلافاصله پس از پخش این قسمت از State of Play دموی این بازی را داشته باشیم.

بخوانید  تریلر فیلم The Marvels با محوریت نمایش قدرت ابرقهرمان‌ها

Suicide Squad: Kill the Justice League 26 مه 2023 (5 ژوئن 1402) برای پلی استیشن 5، Xbox Series X | سری Xbox S و PC منتشر شد.

داستان بازی در شهر متروپلیس می گذرد و بازیکنان وظیفه دارند با از بین بردن گروه لیگ عدالت از نابودی دنیا جلوگیری کنند. این بازی همچنین آخرین حضور Rocksteady و ادای احترام به کوین کانروی، صداپیشه افسانه ای شخصیت فقید بتمن خواهد بود که ظاهرا سرنوشت نهایی این شخصیت دوست داشتنی را در دنیای سری Arkham نیز رقم خواهد زد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر