بازی جدید Dungeons and Dragons تایید شده است

Gameloft اعلام کرده است که با Wizards of the Coast برای ساخت بازی بر اساس سری Dungeons and Dragons همکاری می کند.

سری Dungeons and Dragons سال گذشته با انتشار Baldur's Gate 3 به موفقیت بزرگی دست یافت و طرفداران جدیدی را به خود جذب کرد. این نشان می دهد که این سری پتانسیل گسترش بیشتر را دارد و به نظر می رسد استودیوی Wizards of the Coast در همان مسیری که مالک IP است حرکت کند. در حال حاضر، ما مطمئن هستیم که در آینده بازی های نقش آفرینی بزرگی مانند Baldur's Gate بر اساس سری Dungeons and Dragons ساخته خواهند شد و اکنون تصمیم گرفته شده است که یکی از آنها توسط Gameloft ساخته شود.

Gameloft، سازنده Dreamlight Valley دیزنی و چندین بازی محبوب موبایل، اخیرا تایید کرده است که با Wizards of the Coast برای توسعه یک بازی جدید بر اساس سری Dungeons and Dragons همکاری می کند. این بازی قرار است ترکیبی از ویژگی های دیگر ژانرها را ارائه دهد که لزوماً با سری Dungeons و Dragons مرتبط نیستند.

بازی پیش رو بر روی رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر می شود و توسط Gameloft با هدف ارائه یک تجربه همکاری و ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی های خلاقانه در ژانرهای بقا، شبیه سازی زندگی، نقش آفرینی و اکشن ساخته می شود. گیم لافت افزود: «بازیکنان می‌توانند منتظر یک ماجراجویی منحصربه‌فرد باشند که داستانی غنی از سری افسانه‌ای Dungeons and Dragons را با ویژگی‌های گیم‌پلی مبتنی بر بقا، انعطاف‌پذیری، همکاری و تهدید محور ترکیب می‌کند.»

بخوانید  کجا می توان قیفی قیفی را در فورتنایت پیدا کرد

Developer Studio اکنون به دنبال استخدام توسعه دهندگان جدید برای کار بر روی پروژه است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد نام این پروژه یا تاریخ انتشار آن در دست نیست و باید منتظر اعلام رسمی Gameloft در آینده باشیم. سازنده فقط یک اثر هنری را برای بازی آینده به اشتراک گذاشته است که می توانید آن را بررسی کنید.

شخصیت‌های Dungeons and Dragons از Gameloft

تحریریه مجله بازی یک گیمر