کجا می توان قیفی قیفی را در فورتنایت پیدا کرد


در بازی Fortnite Summer Escape، رویداد تابستانی 2023 بازی، می‌خواهید Ice Cream Cones را به عنوان بخشی از چندین چالش درون بازی بیابید، که هر کدام 30000 XP برای Battle Pass فصل 3 به شما پاداش می‌دهند. بستنی خیلی نادر نیست، اما در گرمای لحظه ای که احساس می کنید نیاز برای پیدا کردن آن اکنون– من به خوبی احساس می‌کنم که می‌خواهم از طریق گزارش جستجوی خود به سرعت بپرم – شما باید به مکان‌های خاصی روی نقشه بروید تا بهترین شانس را برای پیدا کردن آنها داشته باشید. در زیر می توانید مکان های عالی برای یافتن این دسرهای تصادفی را مشاهده کنید.

مکان های بستنی Fortnite

در حالی که بستنی‌های بستنی احتمالاً در هر قفسه‌ای تصادفی تخم‌ریزی می‌کنند، به نظر می‌رسد که بیشتر در خنک‌کننده‌های آبی و سفیدی که در اطراف نقشه پیدا می‌کنید، تخم‌ریزی می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، چند بخش از نقشه وجود دارد که اغلب در آنجا ظاهر می شوند.

در حال پخش: تریلر بازی Fortnite – Summer Escape

مرکب کریکیاز جمله نقطه عطف موقت در غرب آن، مرداب سانسوونمکان فوق‌العاده‌ای است که می‌توان ابتدا آن را امتحان کرد، زیرا این منطقه شامل 19 نقطه خنک‌تر تخم‌ریزی است. به شرطی که بتوانید به اندازه کافی زنده بمانید، مطمئناً تعدادی از انواع قیفی بستنی را در این منطقه پیدا خواهید کرد.

اگر این افت برای زنده ماندن در پیچ بعدی شما مساعد نیست، چند نقطه خوب دیگر که باید امتحان کنید عبارتند از: منطقه بین Creeky Compound و Slappy Shores، Frenzy Fields و مناطق اطراف، یا Steamy Springs. کولرها در همه این مناطق به وفور وجود دارند و باید گزینه هایی را برای رفتن به مکانی آرام در اختیار شما قرار دهند.

Sunswoon Lagoon مرکز اصلی مهمانی این فصل است و بنابراین مکانی عالی برای یافتن بستنی است.
Sunswoon Lagoon مرکز اصلی مهمانی این فصل است و بنابراین مکانی عالی برای یافتن بستنی است.

انواع بستنی

به عنوان یادآوری، هر بستنی طعم متفاوتی را به همراه دارد. در اینجا چیزی است که هنگام پذیرایی از خود با یک خوراکی شیرین انتظار دارید:

  • مخروط بستنی معمولی – شفا 5 اسب بخار
  • مخروط بستنی منجمد – 5 اسب بخار را التیام می بخشد و پاهای یخ زده موقتی را به آن اضافه می کند.
  • مخروط بستنی Guzzling – به مرور زمان HP به آرامی بهبود می یابد (2 اسب بخار در ثانیه)
  • مخروط بستنی تند – 5 اسب بخار را التیام می بخشد و سرعت را به طور موقت افزایش می دهد
  • خدمات ویژه Lil’ Whip – به طور فوری HP و Shields را بهبود می بخشد
بخوانید  این Xbox Series X سفارشی با تم Fallout با طاق مخصوص به خود ارائه می شود

با تکمیل ماموریت‌های فرار تابستانی، چندین لوازم آرایشی رایگان، از جمله یک احساس ارجاع به فیلم لئوناردو دی کاپریو، باز می‌شود. تمام جزئیات را اینجا در مرکز فرار تابستانی ما بیابید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر