این Xbox Series X سفارشی با تم Fallout با طاق مخصوص به خود ارائه می شود

مایکروسافت و آمازون برای کمک به راه اندازی مجموعه تلویزیونی Fallout در Prime Video، یک سری Xbox سفارشی ایجاد کرده اند

این کالا برای فروش نیست، اما طرفداران می توانند آن را از طریق قرعه کشی در شبکه های اجتماعی برنده شوند. طرفداران می توانند با دنبال کردن حساب ایکس باکس و ریتوییت کردن پیام زیر در X (توئیتر سابق) وارد شوند تا برنده آن شوند. قرعه کشی فقط برای ساکنان ایالات متحده باز است و برای ورود باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید. این رقابت در 14 آوریل 2024 به پایان می رسد.

جایزه بزرگ یکباره شامل یک کنسول سفارشی Xbox Series X با آثار هنری الهام گرفته از Fallout، یک کنترلر Xbox Design Lab با آثار هنری Fallout و یک خزانه با تم Fallout از شرکت Fort Knox است. مایکروسافت می گوید ارزش تقریبی خرده فروشی این جایزه 5014.98 دلار است.

این تنها تصویری است که مایکروسافت از Xbox سفارشی به اشتراک گذاشته است، بنابراین متأسفانه نگاه دقیق یا عمیقی به کنسول یا کنترلر نداریم.

طاق فورت ناکس بسیار شیک به نظر می رسد، زیرا با آرم Fallout به رنگ زرد و آرم Vault 33 تزئین شده است. درب داخلی طاق تصویری از Vault Boy دارد که با امضای انگشت شست خود به سمت بالا می رود.

اگرچه ممکن است نتوانید دقیقاً برنده این جایزه شوید، مطمئناً می توانید کنترلر ایکس باکس شخصی سازی شده با تم Fallout خود را از طریق Xbox Design Lab خریداری کنید. در اوایل ماه مارس، مایکروسافت تم های Fallout بیشتری را به کتابخانه Design Lab اضافه کرد تا به شما کمک کند یک کنترلر مطابق میل خود ایجاد کنید.

بخوانید  نمایش شدو و دکتر اگمن در تیزر انیمیشن سریالی Sonic Prime

مجموعه تلویزیونی Fallout در 11 آوریل در پرایم ویدیو پخش می‌شود و هر قسمت به‌جای پخش سرسام‌آور آن روز می‌آید. این نمایش توسط سوپر طرفداران Fallout جاناتان نولان و لیزا جوی ساخته شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر