نمایش شدو و دکتر اگمن در تیزر انیمیشن سریالی Sonic Prime

شرکت سگا اخیرا تأیید کرد که بازی Sonic Frontiers را در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) روانه‌ی بازار خواهد کرد. این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

شبکه‌ی نتفلیکس در ماه فوریه از انیمیشن سریالی Sonic Prime رونمایی کرد و از پخش جهانی این نمایش ۲۴ قسمتی در سال ۲۰۲۲ خبر داد. این سریال به‌عنوان «یک ماجراجویی با کیفیت برای تعیین سرنوشت یک جهان موازی عجیب‌وغریب توسط سونیک» و «سفری برای خودشناسی و رستگاری» معرفی می‌شود.

هفته‌ی گذشته انیمه سریالی Cyberpunk Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) استودیو سی‌دی پراجکت و استودیو تریگر از شبکه آنلاین نتفلیکس پخش شد. اوایل ماه جاری شرکت یوبیسافت اعلام کرد که با همکاری نتفلیکس مشغول کار روی یک بازی موبایل Assassin’s Creed است که با انیمیشن سریالی لایو-اکشن این مجموعه ارتباط دارد.



منبع شبکه‌ی نتفلیکس تیزر کوتاهی از انیمیشن سریالی Sonic Prime پخش کرد که رقابت تنگاتنگ سونیک، شدو و دکتر اگمن را نشان می‌دهد.

شرکت کانادایی WildBrain انیمیشن سریالی Sonic Prime را در استودیو ونکوور خود می‌سازد. تهیه‌کنندگان اجرایی و شورانرهای شرکت Man of Action Entertainment با سابقه‌ی کار روی آثاری نظیر انیمیشن Ben 10 و انیمیشن Big Hero 6، مشغول کار روی پروژه هستند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمیشن سریالی Sonic Prime (سونیک پرایم) را به اشتراک گذاشته است. در این تیزر تریلر سونیک خارپشت در رقابتی تنگاتنگ با شدو و دکتر اگمن قرار می‌گیرد. این انیمیشن مورد انتظار برای پخش در فصل تعطیلات در نظر گرفته شده است.

بخوانید  فلورانس پیو و اندرو گارفیلد در فیلم جدید به کارگردانی بروکلین همبازی هستند