دنیل رادکلیف می گوید حضور او در سری جدید هری پاتر «بسیار عجیب» است.



دنیل رادکلیف بازیگر درباره سریال تلویزیونی هری پاتر که در حال ساخت برای سرویس استریم مکس (که قبلا HBO مکس نامیده می شد) اظهار نظر کرد و فاش کرد که آیا قصد دارد بخشی از آن باشد یا خیر. صحبت کنید برو به هالیوودرادکلیف چیزی را گفته است که شما ممکن است حدس بزنید، و آن این است که او قصد دارد به جای لابی کردن برای بازی دوباره هری پاتر، از مشعل عبور کند.

“فکر می‌کنم اینطور است که آنها برای یک سریال جدید می‌روند، و قرار است شخص دیگری نقش هری را بازی کند. بنابراین فکر می‌کنم حضور من برای من بسیار عجیب است. اما من بسیار هیجان‌زده هستم که ببینم دیگران چه چیزی را می‌بینند. با او کار می کنند،» او گفت (توسط EW).

رادکلیف ادامه داد که مجموعه‌های هری پاتر شبیه شرلوک هلمز هستند زیرا می‌توانند تفسیرهای متعددی از سوی افراد مختلف داشته باشند.

رادکلیف می‌گوید: «مجموعه کتاب‌های پاتر همیشه بیشتر از یک تفسیر یا فرنچایز بود، بنابراین دیدن عبور مشعل بسیار جالب است.

هنوز روزهای اولیه برای سریال جدید هری پاتر است، بنابراین هنوز خبری در مورد انتخاب بازیگران وجود ندارد. این نمایش در ماه آوریل اعلام شد و نویسنده جنجالی جی کی رولینگ به عنوان تهیه کننده اجرایی درگیر است. رادکلیف و دیگر اعضای بازیگر اصلی فیلم هری پاتر علیه رولینگ و نظرات ترنس هراسانه او صحبت کرده اند.

سریال بدون عنوان «اقتباسی وفادارانه» از کتاب ها توصیف شده است. WB Discovery گفت که در حال برنامه‌ریزی یک سریال «دهه ساله» است که «یک بازیگر جدید برای رهبری نسل جدیدی از طرفداران» حضور داشته باشد.

بخوانید  تاریخ انتشار بازی Fatal Fury: City of the Wolves اعلام شد

WB Discovery گفت: “هر فصل برای کتاب های اصلی معتبر خواهد بود و هری پاتر و آن ماجراهای باورنکردنی را برای مخاطبان جدید در سراسر جهان به ارمغان می آورد.” قبلاً گزارش شده بود که هفت فصل وجود خواهد داشت که هر فصل یکی از کتاب‌ها را اقتباس می‌کند.

دیوید زاسلاو، مدیر عامل WB Discovery، با اشتیاق در مورد تمرکز بر فرنچایزهای چادری صحبت کرده است و هری پاتر مطمئناً یکی از آنها خواهد بود. WB Discovery همچنین قصد دارد فیلم های بیشتری از ارباب حلقه ها را منتشر کند.

مجموعه اصلی هری پاتر در سال 2011 با هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت 2 به پایان رسید. مجموعه فیلم های اسپین آف جانوران خارق العاده هری پاتر در سال 2016 عرضه شد، اما قسمت آخر متوقف شد و آینده این مجموعه نامشخص است.

بازی ویدیویی میراث هاگوارتز با فروش بیش از 15 میلیون نسخه و فروش بیش از 1 میلیارد دلار به یک موفقیت تجاری عظیم ثابت کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر