کارگردان هنری God of War Ragnarok در حال ترک سانتا مونیکا

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

مدیر هنری God of War Ragnarok اعلام کرد که پس از 10 سال سانتا مونیکا را ترک خواهد کرد.

گراستی ابتدا به مدت یک سال به عنوان ناظر هنری پلی استیشن خدمت کرد و سپس به استودیو سانتا مونیکا رفت تا به عنوان طراح هنر شخصیت کار کند. او در سال 2018 به عنوان طراح اصلی بازی God of War انتخاب شد و نقش مدیر هنری را در ساخت دنباله آن، God of War Ragnarok بر عهده گرفت.

راف گراستی، کارگردان هنری سانتا مونیکا، تصمیم گرفت پس از یک دهه استودیو را ترک کند. گراستی با انتشار پستی در توییتر از خروج قریب الوقوع خود خبر داد و توضیح داد که هفته آینده اطلاعاتی در مورد برنامه های خود برای ادامه کار در صنعت بازی به اشتراک خواهد گذاشت.

این کارگردان در پست توییتری خود نوشت: «سونی نقش بزرگی در شکل دادن به حرفه من ایفا کرده است و من برای همیشه این خاطرات و تجربیات ارزشمند را گرامی خواهم داشت. من به موفقیت مستمر سانتا مونیکا اعتقاد دارم و امیدوارم بتوانیم در آینده دوباره با هم همکاری کنیم تا بازی‌های جدیدی بسازیم.”

بخوانید  معرفی بازی جدیدی از یک مجموعه محبوب کونامی در TGC