اولین تصویر از انیمیشن جدید زک اسنایدر و نتفلیکس

زک اسنایدر اولین تصویر رسمی از انیمه Twilight of the Gods را منتشر کرد و تاریخ تخمینی این انیمیشن را در نتفلیکس اعلام کرد.

زک اسنایدر او علاوه بر خلق دنیای ارتش مردگان و ماه شورشی، در حال همکاری با نتفلیکس برای ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس اساطیر و خدایان نورس است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تصاویر از این سریال انیمیشنی منتشر شده است. زک اسنایدر اولین تصویر رسمی از کارتون گرگ و میش خدایان را در صفحه توییتر خود منتشر کرد که در آن شاهد حضور یکی از شخصیت های انیمیشن هستیم که در ادامه مشاهده می کنید:

انیمیشن خدایان گرگ و میش

اسنایدر همچنین تایید کرد که Twilight of the Gods پاییز امسال به نتفلیکس می آید. اطلاعات زیادی در مورد این انیمیشن در دسترس نیست و اسنایدر قبلا فیلم Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole را کارگردانی کرده بود. گفته می شود انیمیشن The Twilight of the Gods از سبک انیمیشن Cartoon Studio سازنده انیمه Wolfwalkers و Song of the Sea الهام گرفته شده است.

لورن کوهن به عنوان آنجی، جان نوبل به عنوان اودین، الگوی بالش به عنوان یک گاو نر، پیترسون جوزف به عنوان لوکی، سیلویا هاکس به عنوان سیگرید، استوارت مارتین به عنوان کاغذ، راهول کهلی به عنوان Egil، جیمی کلیتون مثل آقای کونا، کریستوفر هیوی به عنوان اندواری، پیتر استورمار به عنوان اولور، جیمی چانگ در نقش هیل و کوری استول در نقش هرافنکل از جمله صداپیشه های حاضر در کارتون گرگ و میش خدایان هستند و صداپیشگی می کنند.

بخوانید  معرفی سریال ۵ روز در بیمارستان مموریال | روایت طوفان کاترینا

جی اولیوا او در حال کار بر روی این مجموعه انیمیشنی با اسنایدر است و به عنوان مجری، کارگردان و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. Twilight of the Gods نیز امتیاز TV-MA را دریافت کرد. اسنایدر پیش از این کارگردانی Army of the Dead، Rebel Moon – Part 1: Child of Fire، و اخیراً Rebel Moon – Part 2: The Scargiver را برای نتفلیکس ساخته و به عنوان تهیه کننده در Army of Thieves خدمت کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر