اولین بازیگران این فیلم 28 سال بعد شروع به کار کردند

سونی پیکچرز به تازگی سه بازیگر معروف از جمله جودی کومر را اخراج کرده است. آرون تیلور جانسون و ریو فاینس قرار است در فیلم ۲۸ سال بعد به ایفای نقش بپردازند.

مدتی پیش فاش شد دنباله ای برای 28 Days Later در دست ساخت است که ظاهراً 28 Years Later نام دارد و این فیلم احتمالا آغاز یک سه گانه جدید خواهد بود. در حال حاضر در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگران این فیلم مشخص شدند. ددلاین گزارش می دهد که جودی کامر، آرون تیلور جانسون و ریو فاینس به بازیگران فیلم 28 Years Later اضافه شده اند و قرار است نقش های اصلی این فیلم را بازی کنند.

جودی کامر، آرون تیلور جانسون و ریو واینز

دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب کارگردانی و نویسندگی فیلم 28 Years Later را بر عهده داشتند، به کارگردانی و نویسندگی 28 Years Later بازگشته اند. با این حال بویل مسئولیت کارگردانی دو قسمت بعدی را بر عهده نخواهد داشت، اما گارلند وظیفه نگارش فیلمنامه قسمت دوم و سوم این فیلم را 28 سال بعد بر عهده خواهد داشت. گفته می شود که نیا داکوستا، کارگردان فیلم های The Marvels، Little Woods و Candyman، دنباله 28 Years Later را کارگردانی خواهد کرد.

آرون تیلور جانسون برای بازی در فیلم‌هایی مانند کیک‌آس، گودزیلا، انتقام‌جویان: عصر اولتران، حیوانات شب‌زی، دیوار، تنت، قطار گلوله، مرد پادشاه، کراوون مرد پاییز و بازسازی نوسفراتو شناخته می‌شود. آثار. جودی کامر همچنین سابقه حضور در فیلم های Killing Eve، Free Guy، The Last Duel، The End We Start From و اخیراً The Bikeriders را دارد.

بخوانید  افزایش عرضه PS5 به افزایش فروش کلی سخت افزار ایالات متحده در ماه نوامبر کمک می کند

ریو فاینز بیشتر برای بازی در نقش لرد ولدمورت در فیلم های هری پاتر شناخته می شود و دو بار برای بازی در فهرست شیندلر و بیمار انگلیسی نامزد جایزه اسکار شده است. از دیگر آثار فاینس می توان به فیلم عنکبوت، فیلم اژدهای سرخ، فیلم در بروژ، فیلم دوشس، فیلم خواننده، فیلم قفسه صدمه، فیلم برخورد تایتان ها، فیلم خشم تایتان ها و … اشاره کرد. فیلم The Hurt Locker. Skyfall، هتل بزرگ بوداپست، Spectre، Hail Caesar، The Dig، No Time to Die، The King's Man و The Menu.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر