پیتر مولینوکس می گوید بازی بعدی شامل چیزی است که هیچ بازی تا به حال نداشته است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Molyneux اعتراف کرد که برای اطلاعیه‌ها یا طعنه‌های بازی‌های گذشته، به جزئیات بیشتری می‌پردازد و به همه می‌گوید که چرا فکر می‌کند بازی بعدی‌اش « درخشان‌ترین بازی در جهان» خواهد بود. اما برای عنوان بعدی خود با استودیوی مستقل 22cans، Molyneux می‌خواهد از ایجاد “خیلی خسته و عصبانی” مردم جلوگیری کند.

Molyneux گفت: “من احساس می‌کنم که ما از این مکانیسم در جهان و محیطی استفاده می‌کنیم که ممکن است برای مردم آشنا باشد. و چون در یک محیط آشنا قرار دارد، بسیار خنک‌تر خواهد بود.” “و بسیاری از آن‌ها بسیار عرفانی هستند، زیرا سعی می‌کنم از گفتن آن به شما اجتناب کنم. اما بیشتر شبیه یک تجربه افسانه‌ای، سیاه و سفید، زندانبان سیاهچال است.”

او گفت در حالی که برخی از آخرین بازی‌های Molyneux برای موبایل ساخته شده‌اند، این بازی بعدی می‌تواند بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول منتشر شود. او می‌گوید: «من نمی‌گویم که هرگز آن را روی موبایل نمی‌سازیم، اما قطعاً در رایانه‌های شخصی و کنسول پیشرو هستیم، عمدتاً به این دلیل که به قدرت نیاز داریم.

او توضیح داد روزنامه گاردین که قصدش هرگز گمراه کردن عمدی مردم نیست. گاهی اوقات به دلیل علاقه ای که به ایده ها و مفاهیم دارد، در مورد ویژگی ها صحبت می کند بدون اینکه بداند آیا آنها از نظر فنی امکان پذیر هستند یا خیر.

بخوانید  جزیره مرده 2 - 17 چیز که کاش می دانستم

او گفت: «من این ایده‌ها را با شور و اشتیاق فراوان می‌گویم، مردم فکر می‌کنند اینها وعده‌های محکم و سریعی هستند. “وقتی آنها را می گویم من واقعاً آنها را باور می کنم ، اما همانطور که می دانید ، گاهی اوقات آنها به حقیقت نمی پیوندند. آنها به حقیقت نمی پیوندند زیرا از نظر فنی بسیار دشوار هستند ، به واقعیت نمی پیوندند زیرا ممکن است محقق نشوند. درست نیست. این درست نیست و مردم آن را به عنوان یک وعده می بینند.”

صحبت کنید GameReactorمولینوکس گفت که بازی بعدی او مکانیکی دارد که “تا به حال در هیچ بازی دیده نشده بود.”

همچنین در این مصاحبه، Molyneux گفت که نقش بسیار فعالی در این بازی جدید ایفا می کند، که اولین بازی بعد از Black & White (2001) خواهد بود که کار کدنویسی برای آن انجام داده است.

مولینوکس به خاطر علاقه و اشتیاق خود به بازی ها شناخته شده است. با این حال، او همچنین به دلیل وعده دادن بیش از حد و کم ارائه مورد انتقاد قرار گرفت که او آشکارا به آن اعتراف کرد.

پیتر مولینوکس، طراح معروف بازی های ویدیویی که به خاطر کارش در سری Fable و اظهارات جسورانه اش در مورد برنامه هایش شناخته شده است، شروع به تمسخر بازی بعدی خود کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی بعدی Molyneux، مرتباً به آن سر بزنید.

22Cans که در سال 2012 پس از ترک مایکروسافت Molyneux تأسیس شد، با تجربه بازی های موبایل/اجتماعی، کنجکاوی: درون مکعب چیست؟، که در سال 2014 بازی Kickstarter Godus را تولید کرد، سر و صدای زیادی به پا کرد. Molyneux در ادامه در مورد تهدیداتی صحبت کرد. و خانواده اش در این مسابقه دریافت کردند. 22Cans سپس یک بازی به نام The Trail منتشر کرد.

بخوانید  پس از انتشار آخرین پچ بازی، امتیاز کاربران دیابلو 4 کاهش می یابد
تحریریه مجله بازی یک گیمر