پس از انتشار آخرین پچ بازی، امتیاز کاربران دیابلو 4 کاهش می یابد


پس از نارضایتی بازیکنان از آخرین پچ دیابلو 4، امتیاز کاربران این بازی در سایت متاکریتیک به شدت کاهش یافته است.

بازیکنان Diablo 4 از آخرین پچ این بازی اکشن نقش آفرینی راضی نیستند. زیرا بازی را به طرق کلیدی خاصی عصبی می کرد یا قدرت آنها را کاهش می داد. مواردی مانند آسیب آسیب پذیری و آسیب جدی به مقدار XP دریافت شده از هیولاهای سطح بالاتر. کاربران نمی توانند نظرات خود را در سایت Battle.net ذخیره کنند. در نتیجه، آنها بخش امتیازدهی کاربران بازی را در وب سایت متاکریتیک هدف قرار دادند.

در زمان نگارش این مقاله، در پلی استیشن 5 و رایانه شخصی، امتیاز کاربران بازی بود 2.5 و 2.8 کاهش یافته است. امتیاز مردم Xbox Series X Xbox Series S 4.2 است. حتی نسخه های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز از این امتیازات در امان نبودند و میانگین امتیازات ثبت شده توسط کاربران برای این دو نسخه 4.4 و 4.0 است. درست است که برخی از افراد در حال ترول کردن هستند، اما ناراحتی زیادی نیز در Subreddit Diablo 4 و انجمن های رسمی وجود دارد.

گفتنی است فصل اول این بازی با عنوان Season of the Malignant از ساعت 20:30 شب گذشته آغاز شد. امروز توسعه دهندگان در مورد تغییرات Campfire Chat صحبت خواهند کرد. در این بین، حذف الزامات سطح جهانی سطح 3 و 4 و رفع کاهش نرخ Aberrant Ash در Helltides به دلیل وجود یک باگ از جمله مواردی است که برای به‌روزرسانی پچ بعدی تأیید شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  میراث هاگوارتز - چگونه حیوانات را برای ویواریوم خود دستگیر کنید