واکنش منتقدان به Pikmin 4


چندی پیش میانگین امتیاز Pikmin 4 منتشر شد و می توان دریافت که آخرین نسخه انحصاری Nintendo Switch عملکرد بسیار خوبی دارد.

10 سال از عرضه Pikmin 3 می گذرد و طرفداران قدیمی سری Pikmin مدت ها منتظر بودند تا نسخه جدیدی را تجربه کنند. اگرچه ساخت و توسعه Pikmin 4 برای اولین بار در سال 2015 تایید شد، اما پس از گذشت هفت سال، این بازی ویدیویی به طور رسمی در سال 2022 رونمایی شد و با گذشت زمان، طرفداران مطمئن شدند که نسخه جدید این بازی واقعا در حال ساخت است و شرکت نینتندو نیز روند تولید آن را لغو نکرد.

Pikmin 4 یک بازی ماجرایی و معمایی است. در آن بازیکنان کنترل یک موجود کوچک را به دست می گیرند و شما باید به گروهی از Pikmin دستور دهید تا کارهای مختلفی را برای شما انجام دهند. کارهای انجام شده توسط Pikmin ممکن است شامل کاوش در محیط، مبارزه با دشمنان، یافتن گنج و حل پازل باشد. چندی پیش، نقدهای بازی Pikmin 4 منتشر شد و میانگین امتیازات آن در دسترس قرار گرفت. برای مشاهده عملکرد بسیار خوب آخرین نسخه انحصاری نینتندو سوییچ. در ادامه می توانید برخی از نظرات منتقدان Pikmin 4 را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Pikmin 4

  • سازنده: نینتندو
  • ویرایشگر: نینتندو
  • سبک: ماجراجویی و معما محور
  • سکو: نینتندو سوییچ
  • تاریخ انتشار: 30 جولای

موجودات متفاوت و سرگرم کننده از بازی Pikmin 4

یوروگیمر: 100 از 100

Pikmin 4 شما و زمانتان را با انبوهی از کارهای مختلف برای انجام، یافتن، اهدافی که باید دنبال کنید و محیط هایی برای کاوش پر می کند. ممکن است شروع کندی داشته باشد، اما وقتی همه عناصر کنار هم جمع شوند، جذابیت خود را نشان می دهد. این بازی ویژگی های سری را حفظ کرد (گاهی اوقات حتی بیشتر از قبل) و همچنین سری Pikmin را به سمتی برد که قبلاً هرگز ندیده بودیم. نسخه چهارم پاداش بزرگی برای طرفداران پس از یک دهه انتظار برای نسخه جدید Pikmin است. ما ایده های هوشمندانه زیادی از نینتندو برای ادامه این سری پس از Pikmin 3 می بینیم. این یک تکامل مهارت محور از مجموعه ای است که مدت ها نادیده گرفته شده بود. آیا این بازی Pikmin را تا این حد محبوب خواهد کرد؟ هیچ کس نمی داند، اما بدون شک این بازی را می توان یکی از بهترین بازی های نینتندو منتشر شده تا کنون دانست.

رادار بازی: 90 از 100

تمام عناصر بازی با هم ترکیب شده اند تا در دسترس ترین Pikmin را در کل مجموعه بسازند. با این حال، او چالش خود را به طور کامل حذف نکرد. ما هنوز موقعیت هایی را در بازی می بینیم که باید سریع تصمیم بگیرید یا یکی از Pikmin کوچک خود را قربانی کنید. اگر 100% به دنبال بازی هستید، مراحل پایانی Pikmin 4 ترسناک و چالش برانگیز است. با توجه به 50 ساعتی که من صرف بازی کردم، مطالب زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. همچنین در طول مسیر لحظات سرگرم کننده زیادی را تجربه خواهید کرد.

IGN: 90 از 100

Pikmin 4 با ارائه گزینه های بیشتر به جز انتخاب و قرار دادن چیزهای مختلف در گیم پلی آن، تنوعی را به گیم پلی سنتی و قدیمی سری اضافه کرد.

VGC: 80 از 100

Pikmin 4 یک بازی هوشمندانه اصلاح شده و غنی از محتوای یکی از دست کم گرفته شده ترین سری های نینتندو است. با این حال، طرفداران قدیمی بازی ممکن است از مدت زمان شروع کمپین غنی Pikmin 4 ناامید شوند.

GameSpot: 70 از 100

داستان، مانند بسیاری از قسمت‌های Pikmin 4، ملایم و بی‌درخش است. در کل تجربه قابل قبول و خوشایندی است. برای مثال، هدایت ارتش گیاهان انسان‌نما برای جمع‌آوری گنجینه‌هایی مانند میوه یا کارتریج‌های Gameboy Advance رضایت‌بخش است. با این حال، هرچه Pikimin 4 بیشتر تلاش می‌کند تا خود را شبیه به بازی‌های جریان اصلی جلوه دهد، بیشتر به سبک خودش تبدیل می‌شود. گاهی اوقات کافی است [بازی] پیشنهاد یک فعالیت آرامش بخش

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی سریال Faraway Downs رمان عاشقانه هیو جکمن و نیکول کیدمن