فروش فوق العاده Final Fantasy 16 در پلی استیشن 5


اسکوئر انیکس معتقد است که با توجه به شرایط عرضه، بازی Final Fantasy 16 شاهد فروش بالایی در کنسول پلی استیشن 5 بوده است.

در چند روز گذشته، گزارش‌هایی را دیدیم که ادعا می‌کردند فروش هفته دوم اکران Final Fantasy 16 در ژاپن با رکود بزرگی روبرو شده است. اسکوئر انیکس در واکنش به این گزارش ها اعلام کرد که فروش این بازی تا کنون قوی بوده است و بازی Final Fantasy 16 همچنان در پلی استیشن 5 خوب عمل می کند. علاوه بر این، Square Enix در واکنش به گزارش بلومبرگ مبنی بر نارضایتی از فروش Final Fantasy 16 با IGN مصاحبه ای انجام داده است.

اسکوئر انیکس گفت: «با عرضه 38 میلیون کنسول پلی‌استیشن 5 در سراسر جهان در پایان مارس 2023، فروش Final Fantasy 16 به بیش از سه میلیون دستگاه در سراسر جهان در تنها چند روز رسید. با در نظر گرفتن ارقام فروش بازی تحسین‌شده Final Fantasy 7 Remake و تعداد بازیکنان در زمان عرضه آن، می‌توان تعداد بازیکنان در زمان فروش آن را مشاهده کرد. sy 16 در پلی استیشن 5 بسیار بالاست. ما تعدادی ابتکار داریم تا بازیکنان بیشتری را تشویق کنیم که Final Fantasy 16 را تجربه کنند.”

Final Fantasy 7 Remake در آوریل 2020 به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و توانست در سه روز بیش از 3.5 میلیون نسخه بفروشد. در همین حال، Final Fantasy 15 زمانی که در اواخر سال 2016 بر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد، 5 میلیون نسخه فروخت. بنابراین لوئیس وولدریج Ampere Analysis معتقد است که بازی Final Fantasy 16 در شرایطی کاملا متفاوت از دو نسخه ذکر شده در بازار عرضه شده است.

بخوانید  Five Nights At Freddy's Movie Review - Too Much Plot

استفاده از نیروی رعد و برق در بازی فاینال فانتزی 16

وولدریج در مورد این موضوع توضیح داد: “Final Fantasy 16 منحصر به پلی استیشن 5 است ، و در مقایسه با انتشار نسخه هفتم بازسازی نسخه در پلی استیشن 4 ، در نیمه اول چرخه زندگی کنسول منتشر شد.

این تحلیلگر در ادامه خاطرنشان کرد که کاهش قابل توجه فروش پس از چند روز اول عرضه، یک پدیده طبیعی برای یک بازی نقش آفرینی است. زیرا اولین فروش آن توسط طرفداران ژانر و بازیگران اصلی سریال صورت می گیرد. وولدریج بر این باور است که محبوبیت کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن و تمایل گیمرهای آن کشور به تجربه بازی هایی با شخصیت های جوان و نوجوان، استقبال از Final Fantasy 16 را کاهش داد. در واقع، لحن پخته تر شخصیت پردازی و داستان این بازی و همچنین معرفی شخصیت های قدیمی نشان می دهد که بازی Square Enix بیشتر مخاطبان را هدف قرار داده است (این بازی نقش سنتی وسترن را هدف قرار داده است. ) سبک.

حالا خود اسکوئر انیکس می گوید از عملکرد بازی راضی است و فروش آن را «بسیار قوی» می داند. اسکوئر انیکس هم اکنون در حال ساخت دنباله نسخه هفتم بازسازی شده با عنوان Final Fantasy 7: Rebirth است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. این نسخه دومین بازی از سه گانه Final Fantasy 7 Remake خواهد بود و به نظر می رسد حجم زیادی از محتوا خواهد داشت. زیرا روی دو دیسک برای پلیرهای کنسول PS5 عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره آخرین اخبار Final Fantasy 16 چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟

تحریریه مجله بازی یک گیمر