معرفی ترکیب‌های شخصیتی کلودیو سرافینو در تریلر جدید Tekken 8


Bandai Namco تریلر جدیدی از بازی Tekken 8 منتشر کرده است که در آن سبک مبارزه و ترکیب های ترکیبی Claudio Serafino به نمایش گذاشته شده است.

در حالی که تست شبکه محدود Tekken 8 از امروز برای بازیکنان پلی استیشن 5 آغاز می شود، Bandai Namco تریلر جدیدی از بازی با حضور Claudio Serafino منتشر کرده است. این شخصیت که به عنوان یک جادوگر از فرقه Archers of Sirius شناخته می شود، یکی از 16 مبارز اصلی بازی خواهد بود، به نظر می رسد که می تواند در مبارزات میان رده بسیار قدرتمند باشد.

با نگاهی به تریلر، متوجه می‌شویم که اگرچه کلودیو در نزدیک شدن به دشمنان و اجرای کمبوها بسیار خوب است، اما مکانیک اصلی مبارزه او Starburst است. این مکانیک زمانی فعال می شود که کلودیو بتواند با موفقیت تکنیک های خاصی را روی حریف انجام دهد. سپس، با فعال شدن Starburst، او می تواند به راه اندازی کمبوها و حملات جدید ادامه دهد. این شخصیت همچنین دارای انواع ترکیب جادویی و تجهیزات برای حمله به حریفان است. با توجه به اضافه شدن مکانیک های جدید بازی Heat Burst و Heat Engager، ترکیب های مختلفی را می توان در Tiken 8 مشاهده کرد.

ویدیوی یوتیوب را ببینید

بازی Tekken 8 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. Bandai Namco ویژگی های این بازی را از جمله بازگشت نت کد و تجربه چند نفره کراس پلتفرم در نظر گرفت. اگرچه هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای Tekken 8 مشخص نشده است، اما ناشر قصد دارد تا قبل از آوریل 2024 آن را منتشر کند.

بخوانید  اعلام تاریخ اکران فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Tekken 8 با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر