اعلام تاریخ اکران فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا

اورتگا نقش لیدیا، دختر شخصیت وینونا رایدر در Beetlejuice 2 را بازی خواهد کرد. علاوه بر این، جاستین تروکس که در سریال The Leftovers بازی کرده است، بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران Beetlejuice 2 اضافه شده است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد آن وجود ندارد. نقش بازیگر در این فیلم علاوه بر این، فیلمبرداری و تولید دنباله Beetlejuice قرار است امروز چهارشنبه این هفته در لندن آغاز شود. آلفرد گوف و مایلز میلار نسخه نهایی فیلمنامه Beetlejuice 2 را نوشته اند.

برادران وارنر تاریخ اکران Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون و با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا تایید شد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ انتشار Beetlejuice 2 تایید شده است. برادران وارنر اعلام کرد که دنباله Beetlejuice در تاریخ 6 سپتامبر 2024، که هفته روز کارگر است، روی پرده سینماها خواهد رفت. مایکل کیتون و وینونا رایدر آنها برای ایفای نقش دوباره در فیلم Beetlejuice 2 بازخواهند گشت و تیم برتون نیز کارگردانی این قسمت و همچنین قسمت اول را بر عهده خواهد داشت. جنا اورتگا، بازیگر نقش چهارشنبه آدامز در سریال چهارشنبه، اخیراً به بازیگران Beetlejuice 2 پیوست.

مایکل کیتون، الک بالدوین، جینا دیویس، کاترین اوهارا، وینونا رایدر و ماری چیتام، از جمله بازیگران فیلم Beetlejuice و ایفای نقش هستند. این فیلم که با بودجه 15 میلیون دلاری تولید شد توانست نزدیک به 75 میلیون دلار در گیشه بفروشد. فیلم Beetlejuice برنده اسکار بهترین گریم در اسکار 1989 و همچنین نامزد دو جایزه بفتا شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  اندی موشیتی کارگردان می‌گوید، بازیگری بهتر از ازرا میلر برای بازی در فلش وجود ندارد