اندی موشیتی کارگردان می‌گوید، بازیگری بهتر از ازرا میلر برای بازی در فلش وجود ندارد

باربارا موشیتی این احساسات را تکرار کرد و از تعهد میلر به این نقش در طول عکاسی اصلی فیلم فلش ستایش کرد. او این بازیگر را “باهوش، متعهد و حرفه ای” توصیف کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

واکنش‌های اولیه به فلش عموماً عملکرد میلر را تحسین می‌کرد. با این حال، برای برخی از طرفداران، رفتار نامناسب این بازیگر همچنان یک عامل نگران کننده است. در حالی که میلر نیاز به حمایت از سلامت روان را مورد توجه قرار داد، هیچ اطلاعاتی در مورد مشارکت احتمالی آنها در یک دنباله به دست نیامد.

در یک قسمت آینده از پادکست سخنرانیاندی و باربارا موشیتی که نزدیک به اولین نمایش فیلم در 16 ژوئن اکران خواهد شد، میلر را به خاطر ایفای نقش بری آلن تحسین کردند. اندی موشیتی گفت (از طریق لیست خواندن)، “فکر نمی کنم کسی باشد که بتواند این شخصیت را به خوبی آنها بازی کند… مثل این است که یک شخصیت برای آنها ساخته شده است.”

معمولاً موفقیت یک فیلم ابرقهرمانی تقریباً تضمین کننده یک دنباله با هدف ایجاد یک فرنچایز سودآور است. با این حال، فلش چالش های منحصر به فردی را ارائه می دهد. این فیلم تحت مدیریت قبلی استودیو دی سی ساخته شده است، و در حالی که جیمز گان و پیتر سافران، مدیران عامل جدید، حمایت خود را از فیلم اعلام کرده اند، به نظر نمی رسد که دنباله آن اولویت فوری در برنامه های آنها برای بازسازی فیلم باشد. . کائنات. با این حال، اگر فلش هم موفقیت تجاری و هم تحسین منتقدان را به دست آورد، می توان تصور کرد که گان و سافران رویکرد خود را دوباره ارزیابی کرده و دنباله آن را در نظر بگیرند.

بخوانید  ساخت سری Dark Tower توسط خالق The Haunting of Hill House

آینده ازرا میلر به عنوان فلش در دنیای توسعه یافته دی سی موضوع بحث های مداوم بوده است که به دلیل اتهامات سوء استفاده و مسائل حقوقی پیرامون این بازیگر تقویت شده است. با وجود نگرانی‌های مداوم، اندی موشیتی، کارگردان، حمایت خود را از میلر اعلام کرد و اظهار داشت که اگر دنباله‌ای برای فلش اتفاق بیفتد و او و شریک تهیه‌کننده‌اش، باربارا موشیتی، درگیر شوند، میلر به نقش اصلی ادامه خواهد داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر