ساخت سری Dark Tower توسط خالق The Haunting of Hill House

مایک فلانگان، خالق سریال The Haunting of Hill House، وظیفه ساخت سریال The Dark Tower را برای آمازون بر عهده گرفت.

قبلا سونی اطلاعات فیلم برج تاریک با بازی ادریس البا و متیو مک کانهی این فیلم در سال 2017 تولید و منتشر شد که بر داستان اصلی رولان دشان و مبارزه او با مرد سیاهپوش متمرکز بود. این فیلم نه تنها نقدهای منفی دریافت کرد، بلکه یک شکست تجاری در گیشه نیز بود. در سال 2018 آمازون از تعلیق ساخت سریال The Dark Tower خبر داد، در آن زمان تنها قسمت آزمایشی این سریال تولید شد.

مایک فلانگان روی صندلی دوربین نشسته است

آمازون اعلام کرد که برج تاریک به تولید بازگشته است و اکنون مایک فلاناگان وظیفه تولید این سریال را که اقتباسی از رمان های هشت جلدی استیون کینگ است، بر عهده گرفته است. فلانگان در بیانیه ای فاش کرد که قسمت آزمایشی برج تاریک را نوشته و آن را جام مقدس تلویزیون نامیده است. فلانگان در مورد ساخت سریال The Dark Tower به Deadline گفت:

ما این سریال را سریالی می بینیم که قرار است در 5 فصل تولید و پخش شود و تا زمانی که این پروژه ادامه داشته باشد، بخش بزرگی از کار من را به خود اختصاص می دهد. برنامه ریزی برای اولین فصل و یک برنامه دقیق تر برای چند فصل آینده که من در مورد آن هیجان زده هستم.”

چند وقت پیش بود مایک فلانگان، تهیه کننده سریال هایی مانند سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor، سریال Midnight Mass و سریال The Midnight Club و همچنین کارگردان فیلم Doctor Sleep از توافق چند جانبه با آمازون برای ایجاد سریال، و بنابراین سریال سقوط خانه آشر آخرین همکاری فلانگان با نتفلیکس خواهد بود. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونسری اول فلانگان و آمازون مشخص شده است.

بخوانید  تریلر جدید Tekken 8 با محوریت معرفی شخصیت‌های جدید
تحریریه مجله بازی یک گیمر