بهترین تیراندازهای 2022 از نظر متاکریتیک

در سال 2022 عناوین فوق‌العاده تجربی شاهد موفقیت‌های بزرگی در صحنه جهانی بوده‌اند که یکی از بهترین نمونه‌های آن نئون وایت است. داستان قدیسان و گناهکارانی که برای شانس رستگاری در بهشت ​​مسابقات مبارزه می‌کنند، نئون وایت از این ژانر برای ساخت یک تور دویدن سریع استفاده می‌کند که بر دقت سریع بیش از تفنگ‌های آتشین تأکید می‌کند. نمونه دیگری از این سال می‌تواند Metal: Hellsinger باشد، یک ماجراجویی جهنمی که در آن تطبیق اقدامات شما با آهنگ دث متال اطرافتان به همان اندازه مهم است که سریع ماشه را بکشید.

دلیلی وجود دارد که شوترها پرفروش‌ترین پرفروش‌ها در سراسر جهان هستند، تا حدی به دلیل توانایی آنها در ارائه برخی از هیجان‌انگیزترین گیم‌پلی‌ها در سبک خود. تفاوت بزرگ در اینجا این است که شوترها چیزی بیش از دلایلی برای ارائه بسته کوچکی از سرعت نهایی هستند، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان این ژانر را به یک دسته تجربی و رنگارنگ در فضای بازی تبدیل کرده اند.

برای کسانی که به دنبال یک شبیه‌ساز اکشن کاملاً کامل هستند، هنوز چیزهای زیادی وجود داشت. جدیدترین بازی Call of Duty امسال، Modern Warfare II، اکشن را واقعی و هیجان‌انگیز نگه می‌دارد، در حالی که Sniper Elite 5 خشونتی را که یک گلوله می‌تواند به ماشین‌های جنگی شیطانی نازی انجام دهد را به همه یادآوری می‌کند. هر سلیقه ای که داشته باشید، امسال چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود داشت.

ما بهترین ها را در ژانر شوتر بر اساس اعداد انتقادی سایت خواهر GameSpot متاکریتیک گردآوری کرده ایم، و اگر به دنبال لیست های بیشتری با جزئیات بازی های عالی 2022 هستید، می توانید بهترین رایانه های شخصی، ایکس باکس و را بررسی کنید. بازی های پلی استیشن بازی های سال.

بخوانید  سریال آقا و خانم اسمیت چه زمانی پخش می‌شود؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.