طراح گمشده از ادعاهای سمی در محل کار “شکه و وحشت زده شد”.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گزارش جدیدی که بر اساس مصاحبه با بازیگران و نویسندگان Lost ساخته شده است، فرهنگ ناگفته نژادپرستانه و سمی را در پشت صحنه نمایش موفق نشان می دهد. در گزیده ای که توسط Vanity-Fair از کتاب آینده Burn It Down: Power, Complicity, and a Call for Change in Hollywood منتشر شده است.مورین رایان، روزنامه نگار، محیط کاری خصمانه در پشت صحنه Lost را شرح می دهد. رایان با بیش از ده ها نفر که در شش فصل روی Lost کار کرده بودند مصاحبه کرد.

کیوز ادعا کرد که حضور نداشته و هیچ رفتار توهین آمیز یا بدخواهانه ای را به خاطر نمی آورد. او گفت: “من نمی دانستم که مردم چنین احساسی دارند. هیچ کس هرگز از من شکایت نکرده است و من نمی دانم که کسی از استودیو ABC شکایت کند. کاش می دانستم. هر کاری از دستم بر می آمد انجام می دادم تا به نتیجه برسم. تغییر دادن.”

زمانی که رایان از دیمون لیندلوف همکار خود در مورد تجربیات بازیگران و خدمه Lost پرسید، او گفت که “شکه شده، وحشت زده و متعجب شده است”. اگرچه او ادعا کرد که هیچ خاطره ای از این حوادث ندارد، اما معتقد نیست که کسی آن را ساخته است. لیندلوف در پاسخ به سوالی درباره اظهارات پرینو به ویژه گفت: “چه می توانم بگویم؟ به غیر از این که این تجربه هارولد است، قلبم را می شکند… من فقط می گویم وقایعی که شما توضیح می دهید مربوط به 17 سال پیش است. نمی‌دانم چرا کسی در مورد من چنین چیزی بسازد.»

بخوانید  مجموعه‌های بیست و پنجمین سالگرد جنگ ستارگان لگو در اینجا هستند - تمام 5 کیت نوستالژیک را ببینید

ظاهراً اتاق نویسنده نیز با رنگین پوستان به ویژه زنان دشمنی داشت. نویسندگانی که توهین می کردند یا صحبت می کردند طرد می شدند. منابع متعدد گزارش کردند که وقتی درباره خروج پرینو از نمایش صحبت شد، لیندلوف گفت:[he] من را نژادپرست خواند، بنابراین او را اخراج کردم.» هسو تیلور، نویسنده، مدعی شد که کارلتون کیوز، یکی از مجریان برنامه و تهیه کننده اجرایی، اعتبار کاذبی را برای اپیزود تحسین‌شده‌ای که او نوشته بود، دریافت کرد و فرصت‌های کاری او را رد کرد.

هارولد پرینو، بازیگر نقش مایکل، به رایان گفت که نمایش به طور مداوم شخصیت‌های سفیدپوست را به رنگین پوستان ترجیح می‌دهد. هنگامی که پرینو تلاش کرد نگرانی های خود را بیان کند، آنها با بی تفاوتی یا خصومت آشکار مواجه شدند. در نهایت، او قبل از شروع فیلمبرداری برای فصل 3 اخراج شد. علاوه بر این، در حالی که بازیگران تلاش های اولیه برای داشتن دستمزد برابر انجام دادند، بازیگران در نهایت درجه های دستمزد متفاوتی داشتند که بالاترین آن به طور کامل توسط بازیگران سفیدپوست اشغال شده بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر